Vores fantastiske dag - med billeder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

HeidiØ

Camillos skriver:

romantisk hvor er i flotte 

Tusind tak! Ja, det var super romantisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Mette.

Hvor er i smukke.  stort tillykke med den store dag.

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Hvor er i smukke.  stort tillykke med den store dag.

Tak søde Mette!

Anmeld

7. september 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Som mange vidste blev jeg gift d. 1/9! FANTASTISK dag! Vi havde vejret med os, solen skinnede da vi blev viede i gårdhaven! Glade gæster, vildt god mad, rørende taler og fest langt ud på natten! Jeg er helt høj endnu, og det er totalt antiklimaks at være hjemme! Hehe!

Billeder siger mere end ord, I skal ikke snydes for nogle stykker som fotografen har taget!

FRU Heidi!

Stort tillykke med den store dag - det ser ud til, at I har haft en fantastisk dag! 

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

M (: skriver:

Stort tillykke med den store dag - det ser ud til, at I har haft en fantastisk dag! 

Det har vi! Tak. Helt fantastisk!

Anmeld

7. september 2012

Lullaby*

Endnu engang stort tillykke til jer

Hvor er I smukke

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

Lullaby* skriver:

Endnu engang stort tillykke til jer

Hvor er I smukke

Tusind tak!

Anmeld

7. september 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

Som mange vidste blev jeg gift d. 1/9! FANTASTISK dag! Vi havde vejret med os, solen skinnede da vi blev viede i gårdhaven! Glade gæster, vildt god mad, rørende taler og fest langt ud på natten! Jeg er helt høj endnu, og det er totalt antiklimaks at være hjemme! Hehe!

Billeder siger mere end ord, I skal ikke snydes for nogle stykker som fotografen har taget!

FRU Heidi!

tillykke endnu en gang søde og selvom man har set mange af billederne før, så tåler de bestemt godt et gensyn

din kjole er bare Så flot, og så utraditionel på en måde, dét kan jeg rigtigt godt lide

Anmeld

7. september 2012

Muffin_girl

MANGE GANGE TILLYKKE SØDE !!! 

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

tillykke endnu en gang søde og selvom man har set mange af billederne før, så tåler de bestemt godt et gensyn

din kjole er bare Så flot, og så utraditionel på en måde, dét kan jeg rigtigt godt lide

Taaaak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.