Er der grund til bekymring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2012

tulle09

Ja som overskriften siger så ved jeg ikk helt om jeg skal være bekymret for min lille bebs...

Jeg har de sidste 2 dage ikke mærket så meget til ham og slet ikk ret meget idag.. Jeg mærker ham bare overhoved ikk så meget som jeg plejer...

35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MortilCilas

tulle09 skriver:

Ja som overskriften siger så ved jeg ikk helt om jeg skal være bekymret for min lille bebs...

Jeg har de sidste 2 dage ikke mærket så meget til ham og slet ikk ret meget idag.. Jeg mærker ham bare overhoved ikk så meget som jeg plejer...

35+3

Har du prøvet at drikke noget meget koldt?

Anmeld

7. september 2012

mulle85

ville nok lige gi fg et kald, de siger jo at man selvfølgelig ikke mærker dem så meget som i starten, men at man skal mærke dem hver dag!

Anmeld

7. september 2012

tulle09

Syntes bare det er sådan lidt, for jeg mærker ham, det er bare meget lidt...

Anmeld

7. september 2012

klmf

Så vidt jeg husker, så er det normalt at de ikke er så aktive derinde den sidste måneds tid. Du skal mærke den hver dag, men ikke nødvendigvis i samme omfang. Har dit jordemodercenter ikke en telefontid hver dag, så kan du ringe og forhøre dig?

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

tulle09 skriver:

35+3

jeg var for et par uger siden uden for noget ligende..

gik fra over få dage, til at mærke den lille hele tiden hele døgnet til pludselig kun 3-4 små puf på et døgn.. blev meget bekymret og koldt vand, sødt osv virkede ikke..

kom op på sygehuset hvor de kørte hjerte strimmel, mærkede, trykkede osv.. og alt var fint

og sjovt nok var baby pludselig vildt aktiv da vi lå der  

den havde bare et par sløve dage, højest sansynligt fordi jeg selv havde været meget aktiv i weekenden forinden..

men jeg ved at de på roskilde ihværtifal sigr at hvis du er bekymret så ring og snak med dem, forklar dem det hele og så kan de så fortælle dig om du skal komme til undersøgelse eller ej  

Anmeld

7. september 2012

christina92

Jeg ville ringe til FG, det at du tænker over det, indikere jo at det er meget mindre end normalt, og ja vi mærker dem vel mindre nu, men jeg mærker f.eks. stadig så meget at jeg ikke tænker over det er blevet mindre.

Og hellere ringe en gang for meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.