Molo flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Studerendemor

Vores datter fyldte to år i går. Hun fik en Molo flyverdragt, og jeg synes umiddelbart, at den virker rigtig lækker. Men jeg har i virkeligheden ikke ret meget forstand på og erfaring med flyverdragter.

Er der nogen der kender til Molos flyverdragter, der kan fortælle om kvaliteten er tilfredsstillende?

Vores datter er aktiv og et rigtigt udebarn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MissTas

skrivemaskine skriver:

Vores datter fyldte to år i går. Hun fik en Molo flyverdragt, og jeg synes umiddelbart, at den virker rigtig lækker. Men jeg har i virkeligheden ikke ret meget forstand på og erfaring med flyverdragter.

Er der nogen der kender til Molos flyverdragter, der kan fortælle om kvaliteten er tilfredsstillende?

har ingen erfaringer med den endnu, men har selv købt en molo til vores datter i år. Jeg har absolut KUN hørt godt om deres flyverdragter. At de holder barnet både varmt og tørt og så er MOLO jo bare generel rigtig god kvalitet indenfor børnetøj, så tror absolut ikke i går forkert af den

Anmeld

7. september 2012

chael

Den er ok.

Men min erfaring siger, at når det er fugtigt, så kan den godt blive lidt "tung".

Men ok. Og har holdt begribe tørre og varme

*C

Anmeld

7. september 2012

AnnaK89

Vi har i år købt skisæt fra molo til Lærke - har ikke haft vintertøj fra molo før nu, men det virker rigtig lækkert og som MissTas siger, så er molo jo rigtig lækker kvalitet

Anmeld

7. september 2012

Underskøn

skrivemaskine skriver:

Min datter havde molo sidste vinter og var super tilfreds.. De får også altid fine karaktere i div tests.. Så den kan du helt sikkert godt putte hende i med god samvittighed.

Anmeld

7. september 2012

Underskøn

Vil lige tilføje at jeg denne sæson har fået øjnene op for mærket didriksons, og dem er jeg endnu mere vild med, SÅ mange lækre detaljer og bare skønne hele vejen igennem.om noget, endnu mere perfekte til et aktivt udebarn (og enda lige et par hundrede billigere end molo) 

Anmeld

7. september 2012

Studerendemor

Tak for svarene og hjælpen

Jeg tror vi beholder den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.