Hordan kan nogen mennesker gøre sådan noget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Camilla_a

Er lige blevet inviteret til at blive medlem af en gruppe på facebook, der går ind for at stoppe vold mod børn. Det er så uforståetligt der er nogen mennersker som kan gøre dette!
www.facebook.com/group.php

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Zeta

Er lige blevet inviteret til at blive medlem af en gruppe på facebook, der går ind for at stoppe vold mod børn. Det er så uforståetligt der er nogen mennersker som kan gøre dette!
www.facebook.com/group.php

Ja det er uforståeligt. Men hvad gør gruppen aktivt? Jeg mener mange grupper pustulere bare et eller andet populært, som enhver idiot (sorry) kun kan give ret i, melder sig ind, men hvad bidrager man med? Gør man noget politisk? Gør man noget forbyggende /præventivt? hvad er gruppens formål udover at tilslutte sig at alt forfærdeligt er forfærdeligt? Det er jo logik for burhøns. Did you get my point? ;-)

Anmeld

19. maj 2009

Camilla_a

Nej man kan jo ik rigtig gøre noget ved noget bare at melde sig ind i gruppen... Jeg er nok bare blevet så sur (eller hvad jeg lige nu skal kalde det) over at moren har lavet en side, hvor prøver at retfærdiggøre sig selv og mener at hun er helt uskyldig i alt dette og det er mere det jeg ikke fatter! Men vil da mene at det er ufatteligt at der så mange børn der bliver svigtet så mange steder og man ikke gør mere for at stoppe det! Hvordan kan give et barn tilbage til et hjem som så tydeligt misbruger det barn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.