Stinna&Elias<3 skriver:
Hej
jeg vil lige prøve og skrive her jeg indrømme at jeg ikk rigtig er ind i ADHD :/ min søns far har ADHD men ham har vi intet og gør med men nu er min søn og jeg har en kraftig mistanke om han har det han er utrolig svær og gør træt han har kun brug for få timer søvn der gang i ham lige fra han står op til han kommer i seng han er begyndt og være direkte voldelig kaster med ting råber og skriger kan ikk sidde stille over Hovdet han er res løs hele tiden kan man se på ham at han direkte keder sig det utroligt svært og aktivere ham han står rigtig tidlig op vær dag kl 05 lige meget hvornår han kommer i seng og han bil ikk sove igen han er frisk lige fra stat håber og høre fra dif
Hvor gammel er din dreng? 80% børn med adhd får det PGA arveligheden, så din dreng, kan meget nemt have arvet det fra hans far.
Men symtomerne skal have været tilstede i mindst 6 mdr, og tit forekommer de i en tidlig alder.
Flakker han meget mellem aktiviteter/leg? Kan han skabe og vedligeholde sociale relationer? Snakker han meget? ADHD har mange sider. Min dreng kan også være sød kærlig høflig og meget velopdragen, men det er oftest hvis adhd'en er velplejet, og hans egen personlighed kan finde vej i alt kaoset
Anmeld