Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Nej desværre, har kun boet der men det er mange år siden Må finde et sted her i Kbh/Frb ...tak for svar
Nej desværre, har kun boet der men det er mange år siden Må finde et sted her i Kbh/Frb ...tak for svar
Gad vide hvor jeg har fået den idé fra?
Men hvis du er fra Københavnsområdet, er det da helt sikkert muligt at finde en fysisk butik. Jeg kan bare ikke hjælpe dig overhovedet
Held og lykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pikku Myy skriver: Gad vide hvor jeg har fået den idé fra? Men hvis du er fra Københavnsområdet, er det da helt sikkert muligt at finde en fysisk butik. Jeg kan bare ikke hjælpe dig overhovedet Held og lykke!
HVOR???? Jeg er pædagog i en udflytterbørnehave og gider ikke fryse i en (måske) kommende kold vinter.Findes flyverdragter til voksne? Eller skal man ud i skidragter? Kom gerne med links hvor man kan købe...til en overkommelig pris MvhDorthe
Se her - fik lige en mail fra H&M med nyt wintersportswear - og kom da straks til at tænke på dig Synes den er superfin - og ingen hængerøvikedeldragteffekt
http://www.hm.com/dk/product/04166?article=04166-A
kh Trine
Tullebobs skriver: Se her - fik lige en mail fra H&M med nyt wintersportswear - og kom da straks til at tænke på dig Synes den er superfin - og ingen hængerøvikedeldragteffekt http://www.hm.com/dk/product/04166?article=04166-A kh Trine
jeg har købt en flyverdragt til mig selv.
den er vind og vandtæt og så er den flot figursyet.
tjek den ud på hjemmesiden: tolsing.com.
eller i butikken fünf på elmegade , kbh n.
det bliver vidst også solgt over nettet.
hilsen mod til 2 drenge
tolsing skriver: jeg har købt en flyverdragt til mig selv. den er vind og vandtæt og så er den flot figursyet. tjek den ud på hjemmesiden: tolsing.com. eller i butikken fünf på elmegade , kbh n. det bliver vidst også solgt over nettet. hilsen mod til 2 drenge
hej Alle
jeg har lige købt en flyverdragt til mig selv :-)
det er så sjældent man finder en flyverdragt til voksne som er flot.
den er super fed.
det er fra mærket Tolsing og jeg købte den i butikken fünf på elmegade. jeg fandt hende på facebook under Tolsing.
jeg kan anbefale den på det varmeste og jeg er klar til skovture med børnene og strøgtur i midtby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128