Nan1 og Nan2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Diana...

Hej Piger

Kan i fortælle mig hvad forskellen er på Nan1 og Nan2?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Kristina V

Nu brugte jeg Alomin (da det er et dansk produkt)
Men detr var 1 den man bruge de første 6 mdr (mener jeg) og nr. 2 var den sidste. Så var der også en grøn og en gul, som jeg aldig rigtig har brugt!

Anmeld

19. maj 2009

A.

det er fx  mere jern i nan2..min sp har sagt at det var ingen grund til skifte over til nan2 fra nan1 men  jeg har gjort det alligevel

Anmeld

19. maj 2009

Guldet

Der er jeg også total forvirret, fordi jeg har kigget på begge pakker, og der står de samme tal, af hvad de indeholder!

Anmeld

19. maj 2009

Mira0911

min sp, sagde os at nan2 er der mere jern, hun siger jeg bare skal skifte over når Julie er 4 mdr...

Anmeld

19. maj 2009

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Hej Piger

Kan i fortælle mig hvad forskellen er på Nan1 og Nan2?

Knus Diana

nan 2 skulle også være mere mættende...

Anmeld

19. maj 2009

Cris

Dutte84 skriver:

min sp, sagde os at nan2 er der mere jern, hun siger jeg bare skal skifte over når Julie er 4 mdr...

Ja, det har jeg også forstået (og også lidt mere af andre mineralier, har jeg forstået, men jeg har ikke kikket på pakken). Når man kun ammer, skal man give babier jern pulver (eller et eller andet form for jern, men pulver er nemmest til at blande i maden). Kvindernes kroppen har ekstra jern i ca 6 måneder til babier, men bagefter går det ned til normalt, og nogle gange kan det være for lidt, hvis man kun ammer. Flaskebørn skal ikke tage ekstra jern, for det har det tilføjet i MME. Så hvis du både ammer og giver flasken, synes jeg ikke, at du skal købe NAN 2 med det samme (eller Alomin 2, eller Tilskudsblanding fra Hipp).

Anmeld

19. maj 2009

Cris

Trold skriver:

nan 2 skulle også være mere mættende...

Nej, det er den ikke, der er bare lidt mere jern i og måske lidt mere af andre mineralier (man skal tjekke i pakken) Jeg tror, at det du mener er vælling

Anmeld

19. maj 2009

cille22

Hvis dit barn trives på ´NAN1 er det ikke nødvendigt at skifte til NAN2.

jeg har haft 2 unger indtil videre der stoppede med at blive ammet da de var ca 4mdr, pgs manglende mælk og de fik ikke andet end NAN1 og trives fint på det.
Og hvis du får mere en 400ml i døgnet af NAN1 skal de heller ikke have ekstra jern tilskud.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

19. maj 2009

Mira0911

Cris skriver:

Ja, det har jeg også forstået (og også lidt mere af andre mineralier, har jeg forstået, men jeg har ikke kikket på pakken). Når man kun ammer, skal man give babier jern pulver (eller et eller andet form for jern, men pulver er nemmest til at blande i maden). Kvindernes kroppen har ekstra jern i ca 6 måneder til babier, men bagefter går det ned til normalt, og nogle gange kan det være for lidt, hvis man kun ammer. Flaskebørn skal ikke tage ekstra jern, for det har det tilføjet i MME. Så hvis du både ammer og giver flasken, synes jeg ikke, at du skal købe NAN 2 med det samme (eller Alomin 2, eller Tilskudsblanding fra Hipp).

Jeg ammer slet ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.