Gråd ved sengetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2012

KittyCatta

Jeg er så heldig, at passe ungerne her til aften, og har netop lige lagt nevøen på 2 år i seng.
Det gik fint, da han lå på sofaen og faldt til ro men ligeså snart han kom ind i sin egen seng, begyndte han at skrige og græde meget. Det har stået på i ca. 15 minutter nu.

Jeg er absolut ikke klog på børn, så måske der er nogen herinde, der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre? Det skærer i mit hjerte, men nogle gange hjælper det, at han bare får lov til lige at ligge selv. Han er temmelig udspekuleret alligevel, og gør mange gange alt for at man kommer og tager ham op.

Hvad skal jeg dog gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Janni.

Her plejer vi at gå ind og trøste, ligge ham ned og få ham til at falde lidt til ro igen. Gentages indtil han sover. Vi går kun ind hvis han er direkte ulykkelige. Der er nemlig forskellig på hans utilfredshed. 

I starten var det mange gange, nu falder han til ro efter få minutter og siger sjældent noget. 

for at han snart finder ro til natten. 

Anmeld

6. september 2012

2721

Bliver og trøster og viser at du er der.

Anmeld

6. september 2012

KittyCatta

Janni. skriver:

Her plejer vi at gå ind og trøste, ligge ham ned og få ham til at falde lidt til ro igen. Gentages indtil han sover. Vi går kun ind hvis han er direkte ulykkelige. Der er nemlig forskellig på hans utilfredshed. 

I starten var det mange gange, nu falder han til ro efter få minutter og siger sjældent noget. 

for at han snart finder ro til natten. 

Han faldt i søvn få minutter efter jeg skrev dette, så det blev ikke engang nødvendigt.

Var også gået ind til ham, hvis han var fortsat. Har ikke samvittighed til at lade ham ligge

Anmeld

6. september 2012

Janni.

KittyCatta skriver:

Han faldt i søvn få minutter efter jeg skrev dette, så det blev ikke engang nødvendigt.

Var også gået ind til ham, hvis han var fortsat. Har ikke samvittighed til at lade ham ligge

Forstår jeg sørme godt. Det skærer så meget i hjertet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.