Skal farve min mands hår :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.894 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Troldemommi

Min Jeppe er ved at få lidt grå hår i sit ellers mørkebrune hår, det generer ham da han kun er 29, derfor har vi købt en hårfarve så vi kan få dækket de grå hår

men skal jeg bruge alt hårfarven når hans hår kun er 1,5 cm langt??

Jeg har flere gange farvet hår på min mor og veninder men aldrig en mand, er der npgen forskel ??

Er der andre de farver hår på deres mænd??

Er det normalt at mænd også farver deres hår ??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Deaktiveret profil

Monica P skriver:

Min Jeppe er ved at få lidt grå hår i sit ellers mørkebrune hår, det generer ham da han kun er 29, derfor har vi købt en hårfarve så vi kan få dækket de grå hår

Jeg har flere gange farvet hår på min mor og veninder men aldrig en mand, er der npgen forskel ??

Monica

Self kan man farve hår på sin mand, Det har jeg gjort et par gange.. :-) 

Men du skal slet ikke bruge en hel pakke, jeg blander det op i sådan en farveskål og bruger en pensel til at fordele det i hans hår, da det er for svært med de dårlige handsker der bare følger med.. :-) 

Så ville nok anbefale at bruge en pensel hvis det er muligt, så han ikke har brune pletter i hele hovedet. 

Anmeld

6. september 2012

Troldemommi

Camillamuz skriver:

Self kan man farve hår på sin mand, Det har jeg gjort et par gange.. :-) 

Men du skal slet ikke bruge en hel pakke, jeg blander det op i sådan en farveskål og bruger en pensel til at fordele det i hans hår, da det er for svært med de dårlige handsker der bare følger med.. :-) 

Så ville nok anbefale at bruge en pensel hvis det er muligt, så han ikke har brune pletter i hele hovedet. 

ok mange tak for svar, Jeppe kan ikke lige forstå der er kvinder på alle æskerne så han følte sig lidt metroseksuel  det man en pensel skal jeg huske

Monica

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Monica P skriver:

ok mange tak for svar, Jeppe kan ikke lige forstå der er kvinder på alle æskerne så han følte sig lidt metroseksuel  det man en pensel skal jeg huske

Monica

Haha, der findes altså også hårfarve til mænd.. Det der hedder live XXL colours, ( i en blå æske) der er altså også mænd på..  

Der er bare kvinder på, fordi kvinder går meget mere op i det end mænd.. 

Men ja, den pensel koster 10-20 kr, hos en frisør og den er altså bare god til mænd og til folk med kort hår..

Anmeld

6. september 2012

Mor til Ella

Monica P skriver:

Monica

Synes personligt ikke mænd skal farve hår...

Og hvis i aligevel gør det, så pas på at farven ikke er bygget op på alt for mange røde pigmenter, da det bliver RIGTIG grimt når det falmer isår på mænd fordi mænd ikke skal have rødligt skær

Jeg synes mænd med begyndende eller gråt hår er enormt tiltrækkende, så pjat med ham Men han skal jo selvfølgelig være tilfreds med sig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.