??Barn med til kønssanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2012

FrkRaarup

(Hjælp ønskes længere nede)

Vi har i går (i fællesskab) bestilt tid til kønsscanning!

Min kæreste vil gerne vide kønnet, hvor jeg faktisk altid har været modsat.

Men en kamp på 1½ for at opnå positiv test har ændret mit syn!

Jeg vil SÅÅÅÅÅÅÅÅ gerne vide kønnet, så vi bedre kan købe tøj, sengetøj osv osv

Malte 6år blev i forgårs spurgt om han vil med til kønsscanning, og det vil han super gerne!

Vil bare lige høre om fordele og ulemper ved at have (et stort) barn med til kønssanning. Scanning tager 15min..  Hvad gjorde I ?

"

Oftest er det også en rigtig stor oplevelse for de kommende store søskende at komme med til scanning. Det giver dem et tydeligt indblik i, hvad der ligger i mors mave. Vores scanningspersonale svarer meget gerne på spørgsmål, og ofte har børnene nogle rigtig gode af slagsen.

Vi ser frem til at byde jer alle velkomne."

Jeg er super fantastisk lykkelig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

henh01

vi havde storesøster med - 6 år dengang.

Det var en SUPER oplevelse. Der var ikke nogen ulemper overhovedet. (andet end kønnet hvis du spørger min datter Hun ønskede sig brændende en lillesøster og fik en lillebror, men det varede dog kun 10 min førend hun sagde "mor det er ligemeget hvilket køn det er, jeg vil elske min lillebror uanset hvad, jeg elsker ham faktisk allerede")

Anmeld

6. september 2012

FrkRaarup

henh01 skriver:

vi havde storesøster med - 6 år dengang.

Det var en SUPER oplevelse. Der var ikke nogen ulemper overhovedet. (andet end kønnet hvis du spørger min datter Hun ønskede sig brændende en lillesøster og fik en lillebror, men det varede dog kun 10 min førend hun sagde "mor det er ligemeget hvilket køn det er, jeg vil elske min lillebror uanset hvad, jeg elsker ham faktisk allerede")

Åh, hvor sødt!!!

og dejligt at det kan lade sig gøre! Tænker hellere ikke det er/bliver et problem - ville bare høre om andre havde oplevet det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.