Jeg har vejedag om torsdagen og i dag har jeg rundet de minus 5 kg (faktisk 5,1 kg)
Jeg har været igang siden først i 5 uger med hjælp fra www.vaegttab.nu og en masse frisk og dejlig motion.
Jeg er ikke på direkte KUR. Jeg er på KURS - altså en omlægning og guide til, hvordan jeg vil leve, for ikke at tage på igen.
Jeg kan nu passe et par bukser, jeg ikke har kunnet passe i laaang tid og mine skinker er blevet mindre.
Jeg føler ikke, jeg direkte mangler noget mad. Men jeg kan savne mine "svagheder" lidt. Og nogle gange er jeg stærk og kan modstå det og andre gange falder jeg let i. Jeg grovæder ikke mere, men taget fx en halv nybagt hvid bolle, i stedet for at tage 2-3 hele boller med tandsmør.
Og alt bliver jo skrevet ind, så jeg kan se hvormeget af min hele dagsration af kcal, jeg faktisk har brugt på en halv nybagt hvid bolle - som faktisk intet giver kroppen andet end kcal og en smag der hurtig er væk fra tungen af og kroppen slet ikke bliver mæt af..
Jeg vil tage de resterende 6,4 kg i stiv arm og håbe på lige så stor kampgejst, motivation, energi og humør, som jeg har taget de første 5,1 kg.
Tak fordi du læste med 
Anmeld