jamen.. hvad!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej ladies!
Æv hvor er jeg bare skrup hamrende forvirret!
Som I ved prøver vi at lave en lille guldklump, og selvom vi kun liiige er gået igang fik jeg meget hurtigt følelsen af at den bare er der, og haft så yderligere haft en masse symptomer (men det kan sagtens være kroppen der narrer mig, I know).. Men har virkelig haft følelsen af at den er der den sidste 1½ uges tid.. kan ikke forklare det!
I går gik manden og jeg tidligt i seng med levende lys, hyggelig musik og lå og snakkede (sååå hyggeligt) - og efter et par timers hyggesnak kigger han mig dybt og øjnene og siger "skal vi ikke lave en lille engel?" jeg fortalte ham at jeg nok ikke lige havde æl nu (1. mens dag d. 18.april), men at vi da selvfølgelig godt kunne øve os...
Fantastisk sex og da jeg gik ud for at tisse bagefter kom der en lille smule blod på papiret... tog et trusseindlæg i og her til morgen var der 3-4 pletter frisk blod (stadig vådt)
Mine symptomer er forsvundet i løbet af weekenden, men kan det være mens der kommer på den måde? har ingen smerter (plejer jeg) og det plejer at være brunligt og bløder "meget" fra starten!?
Er så forvirret... I går da jeg var i bad tjekkede jeg, som altid, mine bryster efter for knuder og da jeg så stod der med sæben ud over det hele så jeg at mine brystvorter er mørkere ude i kanten end inde i midten!? - kan jeg være syg?
Undskyld det meget lange og rodede inlæg, er bare forvirret.. Har sikkert glemt en masse, men så skriv gerne og få svar
Knus fra en MEGET forvirret Caroline, så trods manglende symptomer stadig føler sig MEGET gravid!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Sweet1978

Nu har jeg aldrig prøvet at abortere, så ved ikke hvad tegnene er på det, lyder som om det er det du er bange for er sket/ved at ske. Hvis det bliver ved, bliver værre ville jeg kontakte min læge.

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Sweet1978 skriver:

Nu har jeg aldrig prøvet at abortere, så ved ikke hvad tegnene er på det, lyder som om det er det du er bange for er sket/ved at ske. Hvis det bliver ved, bliver værre ville jeg kontakte min læge.

Jeg har ikke haft en positiv g-test, har bare følelsen af at jeg er gravid.. da jeg aborterede i efteråret, var det slet ikke sådan her.. der havde jeg det virkelig dårligt!! Jeg har det fint nu, faktisk rigtig godt.. og bløder heller ikke ret meget..
Må nok se tiden an, og se om det er mens der kommer på en anden måde end den plejer

Anmeld

19. maj 2009

Mor.sander

Jeg bløde en smule over et par dage, da jeg ventede min datter.. så det kunne også være en mulighed.

Anmeld

19. maj 2009

KarinaIda

Hej Caroline..

Da jeg blev gravid med Ida dengang, småblødte jeg også, og jeg kontaktede lægen med det samme, for han ville tjekke om jeg var ved og abortere, så jeg blev sendt på sygehuset til en scanning også... Og jamen de første 3 mdr ca der småblødte jeg engang imellem, men intet af betydning, og det var som regel ved den tid min mens skulle komme, at jeg gjorde det....

Nu ved jeg godt du sige du føler dig gravid og ikke ved om du er det, men hvis jeg var dig, ville jeg kontakte lægen og blive tjekket igennem, når nu du er i tvivl!!!

Held og lykke.,...

Knus Karina

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Mor.sander skriver:

Jeg bløde en smule over et par dage, da jeg ventede min datter.. så det kunne også være en mulighed.

tak..er dejlig med lidt trøstende ord

Anmeld

19. maj 2009

SaNiNa

åh søde håber da der er en lille spir derinde et sted.
Jeg bløde osse rimelig meget i starten af graviditeten, og kan samme tider stadig godt bløde og jeg er i uge 38 nu...

Men hvis du ikke bløder mere i løbet af de næste par dag ville jeg a hvis jeg var dig ringe til in læge og få en tid...

alt hvad jeg kan...

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

KarinaIda skriver:

Hej Caroline..

Da jeg blev gravid med Ida dengang, småblødte jeg også, og jeg kontaktede lægen med det samme, for han ville tjekke om jeg var ved og abortere, så jeg blev sendt på sygehuset til en scanning også... Og jamen de første 3 mdr ca der småblødte jeg engang imellem, men intet af betydning, og det var som regel ved den tid min mens skulle komme, at jeg gjorde det....

Nu ved jeg godt du sige du føler dig gravid og ikke ved om du er det, men hvis jeg var dig, ville jeg kontakte lægen og blive tjekket igennem, når nu du er i tvivl!!!

Held og lykke.,...

Knus Karina

tak Karina..
Jeg havde besluttet at ringe til lægen om en uge hvis ikke der var sket noget i retning af mens eller positiv g-test, men kan da godt være jeg skulle ringe derned allerede i dag.. Kan ikke klare hvis jeg er ved at abortere igen

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Sanne skriver:

åh søde håber da der er en lille spir derinde et sted.
Jeg bløde osse rimelig meget i starten af graviditeten, og kan samme tider stadig godt bløde og jeg er i uge 38 nu...

Men hvis du ikke bløder mere i løbet af de næste par dag ville jeg a hvis jeg var dig ringe til in læge og få en tid...

alt hvad jeg kan...

tak søde.. tror også jeg må ringe til lægen!
Jeg skal skrive min sidste eksamen fra i morgen til fredag næste uge, så jeg har ikke tid til alt det pjat lige nu.. Men mit helbred (og måske babys) er vigtigere end den dumme opgave!!!

Anmeld

19. maj 2009

KarinaIda

Caroline86 skriver:

tak Karina..
Jeg havde besluttet at ringe til lægen om en uge hvis ikke der var sket noget i retning af mens eller positiv g-test, men kan da godt være jeg skulle ringe derned allerede i dag.. Kan ikke klare hvis jeg er ved at abortere igen

Ja, ring til lægen idag, så du kan få en afklaring...

Håber og hører hvordan det står til med dig, måske jer, når du har snakket med lægen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.