Hej ladies!
Æv hvor er jeg bare skrup hamrende forvirret!
Som I ved prøver vi at lave en lille guldklump, og selvom vi kun liiige er gået igang fik jeg meget hurtigt følelsen af at den bare er der, og haft så yderligere haft en masse symptomer (men det kan sagtens være kroppen der narrer mig, I know).. Men har virkelig haft følelsen af at den er der den sidste 1½ uges tid.. kan ikke forklare det!
I går gik manden og jeg tidligt i seng med levende lys, hyggelig musik og lå og snakkede (sååå hyggeligt) - og efter et par timers hyggesnak kigger han mig dybt og øjnene og siger "skal vi ikke lave en lille engel?"

jeg fortalte ham at jeg nok ikke lige havde æl nu (1. mens dag d. 18.april), men at vi da selvfølgelig godt kunne øve os...
Fantastisk sex og da jeg gik ud for at tisse bagefter kom der en lille smule blod på papiret... tog et trusseindlæg i og her til morgen var der 3-4 pletter frisk blod (stadig vådt)

Mine symptomer er forsvundet i løbet af weekenden, men kan det være mens der kommer på den måde? har ingen smerter (plejer jeg) og det plejer at være brunligt og bløder "meget" fra starten!?

Er så forvirret... I går da jeg var i bad tjekkede jeg, som altid, mine bryster efter for knuder og da jeg så stod der med sæben ud over det hele så jeg at mine brystvorter er mørkere ude i kanten end inde i midten!?

- kan jeg være syg?
Undskyld det meget lange og rodede inlæg, er bare forvirret.. Har sikkert glemt en masse, men så skriv gerne og få svar

Knus fra en MEGET forvirret Caroline, så trods manglende symptomer stadig føler sig MEGET gravid!?
Anmeld