32+1 med plukveer hver 3. min og smerter..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2012

cierva

Har efterhånden svært ved at finde ud af hvor grænsen går med de plukveer. Har i et par uger haft mange plukveer ( ca 3-12 i timen) og ind i mellem flere timer om aftenen hvor de kom med 3-6 min mellemrum. Men i aften har det været nede på hvert 2.-3. min og med smerter i lænden Jeg var så sent som i fredags ved JM hvor hun pga de mange plukveer mærkede på min livmoderhals og mente den så fin ud (>2cm og fast). Så der burde ikke være noget under opsejling. Er dog alligevel lidt i tvivl om det er ved at være lige voldsomt nok.. Har selvfølgelig hørt plukveer ikke må være regelmæssige og gøre ondt - mine gør begge dele. Men det er jo ikke ligefrem første gang (selvom de i aften gør mere ondt end normalt) og har talt med min JM om det.. Ville I være bekymrede..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

LR85

Ring til fødegangen for en sikkerheds skyld. 

Bebs skulle jo gerne blive derinde lidt endnu

Anmeld

6. september 2012

Camillos

cierva skriver:

Har efterhånden svært ved at finde ud af hvor grænsen går med de plukveer. Har i et par uger haft mange plukveer ( ca 3-12 i timen) og ind i mellem flere timer om aftenen hvor de kom med 3-6 min mellemrum. Men i aften har det været nede på hvert 2.-3. min og med smerter i lænden Jeg var så sent som i fredags ved JM hvor hun pga de mange plukveer mærkede på min livmoderhals og mente den så fin ud (>2cm og fast). Så der burde ikke være noget under opsejling. Er dog alligevel lidt i tvivl om det er ved at være lige voldsomt nok.. Har selvfølgelig hørt plukveer ikke må være regelmæssige og gøre ondt - mine gør begge dele. Men det er jo ikke ligefrem første gang (selvom de i aften gør mere ondt end normalt) og har talt med min JM om det.. Ville I være bekymrede..?

ring til fg nu! var ved at gå i fødsel i søndags! hvis du er det skal det stoppes hurtigst muligthåber på posetiv updTe

Anmeld

6. september 2012

cierva

Jeg endte med at se det an for var så træt og orkede ikke at skulle nogen steder midt om nattens hvis ikke det var meget nødvendigt. Efter et par timer aftog plukveerne og jeg faldt i søvn:-) Så der skete ingenting. I dag er jeg bare øm i maven og har de sædvanlige 5-6 plukveer i timen. Det er selvfølgelig godt det aftog igen, men det har ikke just gjort mig klogere på hvor meget der så skal til før det er for meget.. Ikke let at blive klog på at være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.