Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved ikke mere, nu er jeg ved at give op
Er gravid for tredje gange, allerede i mandags i uge 7+0 startede jeg med at bløde lidt efter en tur fra byen og LIGEEFTER jeg havde løbet efter en bus (og jeg passede på at de ikk blev for hård).. Og idag gik jeg igen en tur i byen hvor jeg sq hente nøglerne til min ny lejlighed, da jeg kom hjem havde jeg det godt indtil her for 1time siden startede jeg med at bløde igen og det var så LIGEEFTER jeg skubbede til min bror og mand (legede med dem), min kjole blev gennem blødt,.. Har så ringet til vagtlægen og fik en tid til scanning imorgen.. Sidst gange jeg mistede var det også sådan er, jeg kom hjem fra en tur, startede med bløde som var on/of, dagen efter tog til scanning også aborterede jeg om aftenen.. Er bange for at det går tur får mig til at abortere, også ved jeg ikk om jeg tør tage til scanning i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg ved ikke mere, nu er jeg ved at give op Er gravid for tredje gange, allerede i mandags i uge 7+0 startede jeg med at bløde lidt efter en tur fra byen og LIGEEFTER jeg havde løbet efter en bus (og jeg passede på at de ikk blev for hård).. Og idag gik jeg igen en tur i byen hvor jeg sq hente nøglerne til min ny lejlighed, da jeg kom hjem havde jeg det godt indtil her for 1time siden startede jeg med at bløde igen og det var så LIGEEFTER jeg skubbede til min bror og mand (legede med dem), min kjole blev gennem blødt,.. Har så ringet til vagtlægen og fik en tid til scanning imorgen.. Sidst gange jeg mistede var det også sådan er, jeg kom hjem fra en tur, startede med bløde som var on/of, dagen efter tog til scanning også aborterede jeg om aftenen.. Er bange for at det går tur får mig til at abortere, også ved jeg ikk om jeg tør tage til scanning i morgen
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men et kram i din fortvivelse får du for at vise at jeg ikke er gået forbi uden at sende dig en tanke.
Jeg håber du kommer til skanningen imorgen.
MortilElias2010 skriver: Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men et kram i din fortvivelse får du for at vise at jeg ikke er gået forbi uden at sende dig en tanke. Jeg håber du kommer til skanningen imorgen.
Tak skal du have ..
Ville ikke gå uden en Håber alt er som det skal være
Håber at alt ser fint ud til scaning, så 3 gang ka blive lykkens gang! Vh stine
håber det bedste for dig!#
Åhh stakkel Jeg ønsker alt det bedste for dig og krydser fingre for at alt er OK i morgen når du kommer til scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128