Regelmæssige plukveer og noget af slimproppen er gået ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

morethanperfect

Camillos skriver:

hmm jeg  blev indlagt på det grundlag og.fik ve hæmmeer i søndags! og lungemodner er så heller ikke så langt som dig. men var ved at gå i fødsel ring tilfødegangen og hør dem ad  håber på.god update

Ja det læste jeg godt 

Men jeg gik i for tidlig fødsel med min søn dengang , og der fik jeg bare veer .. Altså der var ingen plukveer eller noget .. 

Ku godt være jeg skulle ringe til dem for en sikkerheds skyld ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Muhmi

I uge 36+3 ville jeg vente og se hvad der skete, de vil jo ikke stoppe det nu hvis det sker, for betten skal jo sådan set bare blive stor nu... Men, selvfølgelig skal du ringe hvis du er utryg, jeg havde bare ladet naturen gå sin gang der

Anmeld

5. september 2012

morethanperfect

crille skriver:

hellere ringe en gang for meget end en for lidt og da du ikke er de fulde 37 uger, tror jeg at jeg ville. 

Her gik slimproppen, dagen efter havde  jeg regelmæssige plukveer-men med under 5 min imellem og varighed af 1-1,5 min..og ca 24 timer efter var jeg mor

Holda op 

Ku godt være jeg skulle ringe til dem ... 

Anmeld

5. september 2012

LilleLene

morethanperfect skriver:

Skal jeg ringe til FG ??
Mine plukveer gør ikke ondt , men de er regelmæssige og kommer ca. hver 8 min.. De trækker ikke om i lænden eller noget ..

Og ja , noget af slimproppen er lige gået .

Tænker om der kan være noget i gang ??
Er kun 36+3  

jeg tror ikke de vil gøre noget :/

Anmeld

5. september 2012

Madam Blå

morethanperfect skriver:

Skal jeg ringe til FG ??
Mine plukveer gør ikke ondt , men de er regelmæssige og kommer ca. hver 8 min.. De trækker ikke om i lænden eller noget ..

Og ja , noget af slimproppen er lige gået .

Tænker om der kan være noget i gang ??
Er kun 36+3  

Jeg tror at jeg havde ringet, hvis de var regelmæssige. De siger nok bare, at du skal slappe af og sådan - men så har de hørt fra dig, hvis nu det skulle være optakten til noget.

Anmeld

5. september 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

I uge 36+3 ville jeg vente og se hvad der skete, de vil jo ikke stoppe det nu hvis det sker for betten skal jo sådan set bare blive stor nu... Men, selvfølgelig skal du ringe hvis du er utryg, jeg havde bare ladet naturen gå sin gang der

Og jeg er nemlig ikke utryg 

Problemet er bare jeg skal helt til odense hvis de vælger at ville se mig .. Og kan ikke finde ud af om jeg bare skuál vente og se om der kommer veer , da jeg alligevel skal derind hvis jeg går i fødsel nu .. 

Anmeld

5. september 2012

morethanperfect

LilleLene skriver:

jeg tror ikke de vil gøre noget :/

Nej det tror jeg nemlig heller ikke de vil 

Anmeld

5. september 2012

morethanperfect

Madam Blå skriver:

Jeg tror at jeg havde ringet, hvis de var regelmæssige. De siger nok bare, at du skal slappe af og sådan - men så har de hørt fra dig, hvis nu det skulle være optakten til noget.

Men problemet er , at jeg slapper af
Kan ik rigtig slappe mere af

Hmm ...  

Anmeld

5. september 2012

Muhmi

Og jeg er nemlig ikke utryg 

Problemet er bare jeg skal helt til odense hvis de vælger at ville se mig .. Og kan ikke finde ud af om jeg bare skuál vente og se om der kommer veer , da jeg alligevel skal derind hvis jeg går i fødsel nu .. 

Præcis.. Helt unødvendigt i mine øjne..

Ville lægge mig stille og roligt og få mig noget søvn, man ved jo aldrig om det er i morgen eller om det er om en uge, men hvis det er i morgen så er det i hvert fald rart at man ikke lige har været inde og vende med sygehuset og have mistet den søvn som er så gavnlig på det tidspunkt

Selvfølgelig ville det være rarest hvis betten blev derinde en uge eller to mere, men som sagt er det jo kun for at blive større.

Anmeld

5. september 2012

Laulund87

Jeg ville ikke ringe når du ikke har ondt.. og slimproppen kan jo gå "længe" før fødsel. Så hvis du ikke har tydelige tegn på fødsel, ville jeg bare vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.