Hvor mærker i liv .?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Stinna1006

Hvor på maven mærker i liv og hvor ofte... Jeg får små spark/puf lige over skambenet jeg er 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Annette A

Da jeg var 18 uger henne og frem til 21 uge mærkede jeg mest den lille over skambenet, som du beskriver. Så kunne mest mærke den lille, når jeg sad ned. Fra uge 22 ca. er det blevet meget mere over det hele og højt oppe på maven og sparkene/puffene er blevet meget kraftige nu her i uge 24, så når jeg står op kan jeg tydeligt mærke den lille sparke igennem.

Anmeld

5. september 2012

Muhmi

Kan nogle gange mærke et lille spark på tarmen hihi, føles som om man skal til at prutte 

Og ellers et puf hist og her nede ved skambenet

Anmeld

6. september 2012

Camilla30

Hej Da jeg var i uge 18. mærkede jeg hende mest, hvis jeg sad på hug og derved maste hende lidt sammen, eller hvis jeg sad længe i den samme stilling i bilen eksempelvis, det var ligesom du oplever det nederes i maven ved skambenet.

Efterfølgende har hendes bevægelser bred sig mere ud til siderne og også op over navlen, jeg mærker hende nok 20+ gange om dagen nu (24+6) og nogle gange synes jeg hun spræller rundt hele tiden, men hva' det er jo bare en dejlig følelse 

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

6. september 2012

Holbæktrunten

Stinna1006 skriver:

Hvor på maven mærker i liv og hvor ofte... Jeg får små spark/puf lige over skambenet jeg er 18+6

Jeg mærkede det tidligt - omkring uge 16... Småbitte smølfespark, føltes lidt som en nerve der sad i klemme. Havde dog aldrig prøvet det før, så var ret overbevist om at det var mosegrisen.
Især var han glad for at sparke mig i blæren når vi kørte bil - den bandit!

Anmeld

6. september 2012

Princesspigen

Stinna1006 skriver:

til at starte med var det også over skambenet jeg mærkede liv..

senere har den lille i perioder sparket/slået/bevæget sig i et område i en periode før den bevægede sig videre til et andet område..

pt er jeg 34+6, baby ligger med hoved ved skambenet, numsen i min venstre side og fødderne i min højre side.. så der er mange små puf nede i lysken på mig og mange voldsomme spark i min højre side, og så rykker den jo lidt på numsen ind i mellem

Anmeld

6. september 2012

christina92

Jeg begyndte at mærke liv omkring uge 18, som føltes som små bobler rundt omkring i maven.

Fra uge 20 har jeg mærket fast liv hver dag, men har modsat mange af de andre mærket mest liv i siderne. Dette skyldes sikkert at min moderkage ligger foran og altså imellem mit skind og baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.