Botox advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Zeta

Kvinder er forfængelige og mange bruger store summer på udseendet, her gælder noget som mange mænd griner over, botox i læber og ansigt.

Det er nu videnskabeligt blevet påvist at botox der sprøjtes i ansigtet, optages i hjernen over tid. Dvs. skrønen om at botox "bare" var smart og ufarligt er fortid.

Så hold Jer fra botoxfor enhver pris. Link

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Honningblomst

Kvinder er forfængelige og mange bruger store summer på udseendet, her gælder noget som mange mænd griner over, botox i læber og ansigt.

Det er nu videnskabeligt blevet påvist at botox der sprøjtes i ansigtet, optages i hjernen over tid. Dvs. skrønen om at botox "bare" var smart og ufarligt er fortid.

Så hold Jer fra botoxfor enhver pris. Link

Så tror jeg faktisk ikke der er de store problemer for mange af dem der fylder sig med det-griner-

Nå, men jeg forstår slet ikke behovet for at fjerne rynker og fylde sig med gift, men der er jo så meget jeg ikke forstår..

Mænd er nu også forfængelige og heldigvis for det-smiler

Knus Eva...med smukke streger i ansigtet som vidner om at jeg har levet og stadig gør det.

Anmeld

19. maj 2009

Sara.

Eva skriver:

Så tror jeg faktisk ikke der er de store problemer for mange af dem der fylder sig med det-griner-

Nå, men jeg forstår slet ikke behovet for at fjerne rynker og fylde sig med gift, men der er jo så meget jeg ikke forstår..

Knus Eva...med smukke streger i ansigtet som vidner om at jeg har levet og stadig gør det.

GRINER

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

lærkes_mor skriver:

GRINER

hæhæ....

Anmeld

19. maj 2009

Cris

Jamen, men de har forklaret mange gange at botox er en slags gift, der bliver sprøjtet i musklen. Hvis det er gift, troede de virkeligt, at de aldrig vil nå blodet?! Det har undret mig meget. Hvis det er gift, så er det ikke den rigtige løsning...

Anmeld

19. maj 2009

Zeta

Eva skriver:

(griner) jamen hvis det går i blodbanen og optages i hjernen, så kan det helt sikkert også ændre DNA, og gå i arv og dermed børn. Forfærdeligt at tænke! Tænk at hvert 10. barn kommer til ved kunstig befrygtning, det ender med at den vestelige verden ikke kan forplante sig selv om et par generationer. Årsag? hvis du spørg mig, eller de tilsætningsstoffer vi tillader industrien at bruge i produkter, og så det rene gift folk fylder sig med for egen regning og opnåelse af et kunstigt skønhedsideal.

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

(griner) jamen hvis det går i blodbanen og optages i hjernen, så kan det helt sikkert også ændre DNA, og gå i arv og dermed børn. Forfærdeligt at tænke! Tænk at hvert 10. barn kommer til ved kunstig befrygtning, det ender med at den vestelige verden ikke kan forplante sig selv om et par generationer. Årsag? hvis du spørg mig, eller de tilsætningsstoffer vi tillader industrien at bruge i produkter, og så det rene gift folk fylder sig med for egen regning og opnåelse af et kunstigt skønhedsideal.

Ja, vi skal som nok få udryddet os selv...og så starter det sikkert forfra engang....det er nok meningen...smiler

Anmeld

19. maj 2009

BinaMor

Zeta skriver:

ja det er frygteligt. jeg er begyndt at bruge natur make up.. og stofbleer til min datter. vi aner virkelig ikke hvad vi går og får ind i kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.