Jeg er tilflytter til Randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Sweet1978

Så vil da lige høre om der skulle være nogen fra den egn, så kunne vi jo prøve at se om et venskab herinde kunne udvikle sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

damp82

hej

jeg hedder diana og er også fra randers.
jeg er 27 år gammel og bor i gåafstand til sygehuset.

bor for tiden alene med min søn kresten på snart 4 år

du er meget velkommen til at skrive

hilsen diana:-)

Anmeld

16. juni 2009

JustAnotherName

Jeg hedder Katrine og er 27 år, forlovet med Kenneth på 32, og sammen har vi 2 små piger - Bianca på 20 måneder og Celina på 3 uger.

Jeg kommer oprindeligt fra Skanderborg (Danmarks smukkeste festival -byen), og flyttede så til Århus, da jeg var 20 år. Der boede jeg i små 4 år, indtil jeg så mødte Kenneth. Vi flyttede sammen til Hadsten (mellem Randers og Århus), og valgte så i 2006 at købe hus sammen lidt udenfor Randers. Så jeg har boet i Randers i godt og vel 3 år nu.

Lige nu går jeg hjemme på barsel (igen), og når min barsel slutter skal jeg igang med noget nyt ....hvad det lige bliver, ved jeg ikke helt endnu.

Anmeld

16. juni 2009

Sweet1978

JustAnotherName skriver:

Jeg hedder Katrine og er 27 år, forlovet med Kenneth på 32, og sammen har vi 2 små piger - Bianca på 20 måneder og Celina på 3 uger.

Jeg kommer oprindeligt fra Skanderborg (Danmarks smukkeste festival -byen), og flyttede så til Århus, da jeg var 20 år. Der boede jeg i små 4 år, indtil jeg så mødte Kenneth. Vi flyttede sammen til Hadsten (mellem Randers og Århus), og valgte så i 2006 at købe hus sammen lidt udenfor Randers. Så jeg har boet i Randers i godt og vel 3 år nu.

Lige nu går jeg hjemme på barsel (igen), og når min barsel slutter skal jeg igang med noget nyt ....hvad det lige bliver, ved jeg ikke helt endnu.

Dejligt endelig noget respons, men her på baby er vi jo meget geografisk spredt så kan jo heller ikke lige allesammen komme fra mit område. Men fedt nok, har ansøgt dig som ven, og kunne da være sjovt hvis vi på et tidspkt. rendte ind i hinanden til en af Baby's arrangementer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.