Babyalarmer - anbefal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2012

M&N

Nu er jeg helt ny i alt det her babyræs (1. gangs gravid) og søger derfor hjælp til at finde den bedste baby alarm.

Jeg vil både have baby til at sove indenfor og udendørs og vil derfor have en babyalarm der passer dertil.

Kom med jeres erfaringer og hvad DU/I kan anbefale

Hører neonate skulle være ret gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

th

BabyWish2012 <3 skriver:

Nu er jeg helt ny i alt det her babyræs (1. gangs gravid) og søger derfor hjælp til at finde den bedste baby alarm.

Jeg vil både have baby til at sove indenfor og udendørs og vil derfor have en babyalarm der passer dertil.

vi have padwico (staves) fra baby sam, var rigtig glade for dem, men så kom super nova på tilbud og vi købte dem og solgte de andre, DET SKULLE VI ALDRIG HAVE GJORT...¨

så kan kun varmt abefale dem fra babysam

Anmeld

5. september 2012

M&N

th skriver:

vi have padwico (staves) fra baby sam, var rigtig glade for dem, men så kom super nova på tilbud og vi købte dem og solgte de andre, DET SKULLE VI ALDRIG HAVE GJORT...¨

så kan kun varmt abefale dem fra babysam

Okay, tak.

Hvad er prisen på dem?

Anmeld

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har walkitalkier fra Harald Nyborg. Har brugt dem til thea og nu til alberte. Kender mange som har købt rigtig dyre baby alarmer, men som aldrig rigtig bliver tilfredse med dem. Vores er der aldrig problemer med! Vh stine

Anmeld

5. september 2012

M&N

StineW79 skriver:

Vi har walkitalkier fra Harald Nyborg. Har brugt dem til thea og nu til alberte. Kender mange som har købt rigtig dyre baby alarmer, men som aldrig rigtig bliver tilfredse med dem. Vores er der aldrig problemer med! Vh stine

Hihi, tak

Ja, det synes jeg også tit man hører og ser. At mange altid er utilfreds med det ene eller det andet mærke

Anmeld

5. september 2012

th

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, tak.

Hvad er prisen på dem?

http://www.babysam.dk/padwicobabyalarm-830-5700000 204464

men vi fandt dem brugt herinde til 450 kr. de har dog været på tilbud til 800 kr.

Anmeld

5. september 2012

M&N

th skriver:

http://www.babysam.dk/padwicobabyalarm-830-5700000 204464

men vi fandt dem brugt herinde til 450 kr. de har dog været på tilbud til 800 kr.

Tak for linket!

Vi kigger på det

Anmeld

5. september 2012

M&N

Andre der vil dele lidt ud af sine erfaringer? 

Anmeld

5. september 2012

Bak

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg følger også lige med her

Anmeld

5. september 2012

quindelist

Vi er meget begejstrede for vores neonate alarm

Den kan alt det samme som super novaen og fylder kun det halve.
Vi har aldrig oplevet at der er "andre i vores alarm", den er driftsikker og holder godt strøm.
Som det helt store plus kan den tåle at blive "sjat ladet" modsat fx super nova

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.