Jeg har sagt både og......jeg kan godt nikke genkendende til mange af de ting du skriver i din klage, desværre

.
Når det så er sagt, syntes jeg til gengæld parken er utrolig hyggelig - har på intet tidspunkt oplevet den dårlige hugiejne, men er sikker på den findes alle steder!
Maden er ufattelig dårlig og MEGET dyr. Derfor taget vi altid madpakken med hjemmefra og hygger på mange af de grønne områder.
Forlystelserne har vi ikke prøvet, så dem har jeg ingen mening om. Vores børn prøver kun de små børnekarrusseller, som vi selv kan styre. De har ikke interesse for alt det andet endnu - de går mere op i dyrerne i parken

Jeg syntes indgangs priserne er helr ude af proportioner, hvilket de også er mange andre steder. Det er virkelig dyrt, og jeg syntes det er noget svineri, at børn på over 90 cm skal betale FULD indgang

.
Sidste år fik Parken nye ejere, hvilket betyder vi nu skal betale 40 kr i parkering...det syntes jeg også er noget svineri!
Til gengæld syntes jeg rigtig godt om FAntasy World, som nu også ligger i parken.
Stedet er ikke fantastisk, men det syntes jeg heller ikke de andre er...Bakken er dog meget snusket, syntes jeg!
Men jeg kan godt se I virkelig har haft en dårlig oplevelse....tror heller ikke jeg gad besøge stedet mere så!!
Nu bor vi meget tæt på, så vi besøger det rimelig ofte, børnene elsker det og syntes det er enormt hyggeligt. Alle deres venner taler jo også om BonBon-land, nok derfor de også syntes det er spændende

Vi som forældre har nok en lidt anden indstilling til det, men vi vælger så selv at tage mad med osv., så børnene slipper for ventetiden. Vi besøger osse altid stedet om formiddagen eller sidst på eftermiddag, hvor der ikke er lige så mange mennesker.......børnene sover stadig til middag, så vi kan altid først ankomme efter det største ryk er overstået!!
Men, alt i alt et okay sted .)
Lone