Hvad syntes du så om bonbonland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syns du om Bonbonland?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.337 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Inspireret af den anden tråd...

Her er min oplevelse:

Brev til bonbonland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Zeta

Zafir skriver:

Her er min oplevelse:

Brev til bonbonland

Du skulle prøve at aflægge Disneyland et besøg, gerne i Hongkong, udenfor Paris eller en i USA. Så kan du snakke om køer, hvor man ofte venter 2-3 timer på et komme til en forlystelse. Sådan er det bare, take-it-or-leave it.

Hvad fik du ud af dit klagebrev til BonBon? 

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zeta skriver:

Du skulle prøve at aflægge Disneyland et besøg, gerne i Hongkong, udenfor Paris eller en i USA. Så kan du snakke om køer, hvor man ofte venter 2-3 timer på et komme til en forlystelse. Sådan er det bare, take-it-or-leave it.

Hvad fik du ud af dit klagebrev til BonBon? 

Det kunne jeg godt forestille mig!!...

Jeg fik absolut intet ud af klagebrevet. Jeg hørte intet fra dem, hvilket også pisser mig, faktisk

For en ting er at hele oplevelsen var dårlig, men hvis man er en ordenlig servicevirksomhed, så tager man sine gæster alvorligt.

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

Forfærdeligt sted...virker mere som en pengemaskine end et sted for børnene...jeg kommer ikke til at smide penge efter det sted mere...så hellere køre det længere og opleve et sted som faktisk virker som om de er der for deres kunder og som er hyggeligt at gå rundt i....så selvom jeg heller ikke bor langt fra det, så kan det aldrig blive en grund til at besøge det.
Mine dårligste anbefalinger herfra!!
Eva

Anmeld

19. maj 2009

lonemus

Jeg har sagt både og......jeg kan godt nikke genkendende til mange af de ting du skriver i din klage, desværre .

Når det så er sagt, syntes jeg til gengæld parken er utrolig hyggelig - har på intet tidspunkt oplevet den dårlige hugiejne, men er sikker på den findes alle steder!

Maden er ufattelig dårlig og MEGET dyr. Derfor taget vi altid madpakken med hjemmefra og hygger på mange af de grønne områder.

Forlystelserne har vi ikke prøvet, så dem har jeg ingen mening om. Vores børn prøver kun de små børnekarrusseller, som vi selv kan styre. De har ikke interesse for alt det andet endnu - de går mere op i dyrerne i parken

Jeg syntes indgangs priserne er helr ude af proportioner, hvilket de også er mange andre steder. Det er virkelig dyrt, og jeg syntes det er noget svineri, at børn på over 90 cm skal betale FULD indgang .

Sidste år fik Parken nye ejere, hvilket betyder vi nu skal betale 40 kr i parkering...det syntes jeg også er noget svineri!

Til gengæld syntes jeg rigtig godt om FAntasy World, som nu også ligger i parken.

Stedet er ikke fantastisk, men det syntes jeg heller ikke de andre er...Bakken er dog meget snusket, syntes jeg!

Men jeg kan godt se I virkelig har haft en dårlig oplevelse....tror heller ikke jeg gad besøge stedet mere så!!
Nu bor vi meget tæt på, så vi besøger det rimelig ofte, børnene elsker det og syntes det er enormt hyggeligt. Alle deres venner taler jo også om BonBon-land, nok derfor de også syntes det er spændende
Vi som forældre har nok en lidt anden indstilling til det, men vi vælger så selv at tage mad med osv., så børnene slipper for ventetiden. Vi besøger osse altid stedet om formiddagen eller sidst på eftermiddag, hvor der ikke er lige så mange mennesker.......børnene sover stadig til middag, så vi kan altid først ankomme efter det største ryk er overstået!!

Men, alt i alt et okay sted .)

Lone

Anmeld

19. maj 2009

Diana...

Jeg har været der 3 gange og alle 3 gange har været oki. Men jeg køber dog heller ALDRIG med sådanne steder da vi kommer for at prøve ting og synes det er SPILD af tid at vente på mad og stå i kø så vi tager altid madpakke med hjemme fra og tror kun vi har købt en 1 den ene af gangene for synes ALTID man er uheldige med is uanset hvor man køber dem i parkerne så vi spiser en is på vejen hjem hvis vi vil have is. 

Knus Diana 

Anmeld

19. maj 2009

Natasja Savage Andersen

Det ligefør det ville stoppe mig i at tage derhen engang! Sikke dog en oplevelse!

Anmeld

19. maj 2009

Pernille34

Zafir skriver:

Her er min oplevelse:

Brev til bonbonland

Jeg bor selv tæt på Bonbonland og snakkede i morges med min datter om at vi måske kunne tage i Bonbon på fredag, det fortryder jeg nu..

Sidste år i efterårsferien, den sidste uge Bonbon havde åbent, var vi en sidste tur i Bonbon..

Vi skulle så ha noget at spise og der var én grill-bar der havde åbent, hvor der stod 30 mennesker i hver kø.. Vi gik et andet sted hen, men der skulle man ha en speciel spisebillet for at få mad.. Vi var meget sultne, så vi gik tilbage til grill-baren og vi stod i kø ca. 30-45 min.. Vi fik maden med det samme og det smagte ok.. Jeg hørte at der var flere, der var meget utilfredse og ville klage..

Halvdelen af forlystelserne var lukket, sikkert fordi det var sidst på sæsonen..

Jeg er enig med dig i, at det er en dyr entré pris.. Men hvad koster det så ikke i Tivoli, der er både entré, turpas.. Og maden derinde er heller ikke billig..

Og transporten koster også, så der det lige meget hvor i landet man bor..

Jeg syns at det meget dårligt at du ikke har fået noget svar på dit brev, det ville også pis mig af..

Pernille

Anmeld

19. maj 2009

Nanna1985

Vi har været i bonbon land 2 gange og jeg har kun oplevet super gode ting.. Alt service har været i orden og maden har været helt i orden.. Stort set ingen ventetid.. Så jeg synes kun GODT om stedet..

Anmeld

19. maj 2009

Lullaby

Vi elsker det.  Vi tager altid mad med for at undgå priserne på mad derinde. Også fordi at jeg ikke gider spise pølser og pomfritter  Men forlystelserne er gode og børnevenlige syntes jeg, vildsvinet prøver vi hver gang og flere gange vi er derinde og har aldrig oplevet problemer og jeg er en lille spirrevip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.