Mødregruppe - skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Noget af det jeg faltisk havde glædet mig til var at skulle begynde i mødregruppe, men så fik jeg afvide af SP at det startede man først på når barnet var 3 måneder.. Hmmm Okay..

Nu er han så 3 måneder, og jeg har lige haft besøg af SP.. Det er ikke fordi jeg er skuffet over min SP jeg er rigtig glad for hende, og hun kan jo i princippet ikke gøre for at der ikke er nogen i lokalområdet der har fået børn samtidig med os.. Men i hvert fald er jeg stadig ikke kommet i nogen gruppe, enten er de 2 måneder ældre ellers er der nogle som er 2 måneder yngre, og så skal jeg vente lidt endnu på at komme ud i blandt andre børn, da de lige skal falde til.. SUK!!! For jeg oplever bare at Marcus er så betaget af andre børn, og ikke mindst er det lidt træls at skulle "debatere" om noget man oplevede for 2 måneder siden.. MEGA øv at bo på landet i det her tilfælde..

Faktisk tror jeg hellere jeg ville være sammen med de som er 2 måneder ældre, men jeg ved ikke hvor længe de "har været sammen" - men jeg vil da langt hellere se fremad end bagud.. Eller alternativt blive tilbudt at komme i en gruppe som ligger i en af de nærliggende byer..

Hvad ville i mene om denne situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka ik forstå hvorfor hun siger baby ska være 3 mdr, inden i ka komme i mødregruppe. Det har jeg ik hørt før. 

Vi er lige startet i mødregruppe med alberte i sidste uge. Der var hun 7 uger gammel. Med thea var hun ca 6 uger. De andre i vores gr el mellem 2-7 uger gamle.

Jeg ville nok hoppe i en gruppe i en anden by, hvis transport ik er for bøvlet. Vh stine

Anmeld

6. september 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Noget af det jeg faltisk havde glædet mig til var at skulle begynde i mødregruppe, men så fik jeg afvide af SP at det startede man først på når barnet var 3 måneder.. Hmmm Okay..

Nu er han så 3 måneder, og jeg har lige haft besøg af SP.. Det er ikke fordi jeg er skuffet over min SP jeg er rigtig glad for hende, og hun kan jo i princippet ikke gøre for at der ikke er nogen i lokalområdet der har fået børn samtidig med os.. Men i hvert fald er jeg stadig ikke kommet i nogen gruppe, enten er de 2 måneder ældre ellers er der nogle som er 2 måneder yngre, og så skal jeg vente lidt endnu på at komme ud i blandt andre børn, da de lige skal falde til.. SUK!!! For jeg oplever bare at Marcus er så betaget af andre børn, og ikke mindst er det lidt træls at skulle "debatere" om noget man oplevede for 2 måneder siden.. MEGA øv at bo på landet i det her tilfælde..

Faktisk tror jeg hellere jeg ville være sammen med de som er 2 måneder ældre, men jeg ved ikke hvor længe de "har været sammen" - men jeg vil da langt hellere se fremad end bagud.. Eller alternativt blive tilbudt at komme i en gruppe som ligger i en af de nærliggende byer..

Det lyder da vildt mærkeligt med de tre mdr.
Oliver var to mdr og han er den næstældste fordi vi lige skulle vente på andre mødre og børn.
Den yngste i gruppen var lige knap en måned da vi startede så det er da ikke alle steder de 3 mdr gælder....

Håber snart du kommer i en, for det er nu engang guld værd at ses med andre der har små børn

Anmeld

6. september 2012

lio

Vi startede da baby var 2-3 uger gammel og har haft eget glæde af at ses med dem, der er mange ting vi deler så forstår dig godt, jeg havde hoppet på den hvor de er 2 mdr. ældre

Anmeld

6. september 2012

MorTilDenDejligste

DET Poulsen skriver:

Vi har heltvalgt at takke nej til mødergruppe da min mands søskendeFog vores fælles venner har fået børn på næsten samme tid som os og vi så heller vil mødes alle os som kender hinanden det føler vi at vi får mere ud af eftersom vi kender hinanden også.. Men jeg er også sådan at jeg ikke er god til fremmede det tager mig lang tid at åbne mig, så ved bare at i en mødergruppe ville jeg ikke føle mig tilpas og derved ikke få noget ud af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.