Noget af det jeg faltisk havde glædet mig til var at skulle begynde i mødregruppe, men så fik jeg afvide af SP at det startede man først på når barnet var 3 måneder.. Hmmm Okay..
Nu er han så 3 måneder, og jeg har lige haft besøg af SP.. Det er ikke fordi jeg er skuffet over min SP jeg er rigtig glad for hende, og hun kan jo i princippet ikke gøre for at der ikke er nogen i lokalområdet der har fået børn samtidig med os.. Men i hvert fald er jeg stadig ikke kommet i nogen gruppe, enten er de 2 måneder ældre ellers er der nogle som er 2 måneder yngre, og så skal jeg vente lidt endnu på at komme ud i blandt andre børn, da de lige skal falde til.. SUK!!! For jeg oplever bare at Marcus er så betaget af andre børn, og ikke mindst er det lidt træls at skulle "debatere" om noget man oplevede for 2 måneder siden.. MEGA øv at bo på landet i det her tilfælde..
Faktisk tror jeg hellere jeg ville være sammen med de som er 2 måneder ældre, men jeg ved ikke hvor længe de "har været sammen" - men jeg vil da langt hellere se fremad end bagud.. Eller alternativt blive tilbudt at komme i en gruppe som ligger i en af de nærliggende byer..
Hvad ville i mene om denne situation??
Anmeld