Uge 19+3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Amandaeversen

Vores lille guldklump, var til scanning idag - de kunne ikke se kønnet pga navlestrangen! Øvøv, men hun tror der gemmer sig en lille prinsesse - uden at sige det med sikkerhed. Glæder mig til den næste scanning som er 1/11, hvor jeg håber de så kan se det der! Men laaaaang ventetid. for en dreeeeng! Men er tilfreds lige meget hvad, bare jeg ved det er sund og rask.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Helloo

Amandaeversen skriver:

Vores lille guldklump, var til scanning idag - de kunne ikke se kønnet pga navlestrangen! Øvøv, men hun tror der gemmer sig en lille prinsesse - uden at sige det med sikkerhed. Glæder mig til den næste scanning som er 1/11, hvor jeg håber de så kan se det der! Men laaaaang ventetid. for en dreeeeng! Men er tilfreds lige meget hvad, bare jeg ved det er sund og rask.

Årh! Var det Misdannelsesscanning eller ?

I hvert fald sød bebs 

Anmeld

6. september 2012

MyBigWish

Amandaeversen skriver:

Sikke en sød bebs, som driller fra starten af  

Anmeld

8. september 2012

Amandaeversen

Tusind tak begge to, vildt fantastisk hvad vi kvinder vi kan! :-) Hm, det tror jeg ikke at det var, for det var jeg til for lidt over en måneds tid siden.. Tror bare at de skulle se om baby voksede som den skulle og måle den. :-) Men ja, baby er rigtig sød.. Glæder mig til at have hende/ham i armene for første gang.

Anmeld

8. september 2012

LMX

Hvis du er 19+3 så må det ha været misdannelsesscanning du var til.

Dejligt at alt så fint ud. Tillykke med det

Anmeld

8. september 2012

BabyMama2

Sødt billede

Anmeld

9. september 2012

Amandaeversen

Tusind tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.