Alt om vores cypern tur :o))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lagt det på min blog, der er ikke nogen grund til at dobbelposte det hele

zafir-bla-bla.sindres-aet.dk

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Tina2

Velkommen hjem, det var da gået min næse forbi I skulle ud at rejse......

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

Det er mest fordi Tom er sådan meget forsigtig med at vi ikke må sige til nogen at vi skal være afsted og sådan... For han er bange for at tyve og røvere finder ud af at vi ikke er hjemme og stjæler alt vores skrammel

For at være helt ærligt, så har vi jo INTET er værdi for en tyv, så hvis de kiggede ind af vinduerne, ville de nok ikke engang gide. Men det er altså derfor jeg først siger det nu 

Anmeld

19. maj 2009

Muslingen

Hej Zafir.
Det lyder godt nok som en dejlig tur. Hvordan havde i fundet det sted i boede? Det lyder meget lokalt og hyggeligt. Fedt at køleskabet var fyldt op da i kom.
Christian er heller ikke vild med at jeg skriver når vi skal på ferie, men helt ærligt, så har vi heller ikke ret meget som er værd at stjæle - vi bruger jo alle vores penge på at rejse

KH Fie

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Muslingen skriver:

Hej Zafir.
Det lyder godt nok som en dejlig tur. Hvordan havde i fundet det sted i boede? Det lyder meget lokalt og hyggeligt. Fedt at køleskabet var fyldt op da i kom.
Christian er heller ikke vild med at jeg skriver når vi skal på ferie, men helt ærligt, så har vi heller ikke ret meget som er værd at stjæle - vi bruger jo alle vores penge på at rejse

KH Fie

Hej Sofie.

Min svigermor havde fundet det gennen Chris Travel, som er et handicap rejsebureau... Det var også dem der sørgede for at vi kunne leje hjælpemidler og sådan. Men man kan sagtens (vil jeg mene) tage dertil og have det SUPER dejligt, som helt almindelig familie 

Der var også folk der var der uden en handicappet ven eller slægtning! Der er jo bare rigtig god plads, så folk kan komme rundt med kørestole. 

Du kan se stedet her

Anmeld

19. maj 2009

tumle81

Det lyder som en rigtig dejlig tur, hvor I har oplevet en hel masse og samtidig fået slappet af og nydt det gode vejr. Helt fantastisk :-)

Knus Kathrina 

Anmeld

20. maj 2009

Mossu

Lyder som en fed tur.

Og hvor er du altswå bare super god til skrive om jeres oplevelser.

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.