Sebra - barnevognskæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.029 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. september 2012

M&N

Søger den lyserøde elefant barnevogns kæde til barnevognen

Pris er ligegyldig... 

Dog ikke over 150 da man kan få den helt ny til 200

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

babymus77

Har den  i lyseblå den er super Nice;-) 

Anmeld

5. september 2012

M&N

babymus77 skriver:

Har den  i lyseblå den er super Nice;-) 

Ja de er super søde. I butikkerne kan man kun få den i mørkeblå og lilla. Vi skal have en sort/lyserød barnevogn, så synes jeg den lyserøde passer bedre til!

Fandt en hjemmeside hvor man ku få den turkis og lyserøde til 200,- men venter lige og ser om der er nogle som vil af med sin.

Anmeld

5. september 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja de er super søde. I butikkerne kan man kun få den i mørkeblå og lilla. Vi skal have en sort/lyserød barnevogn, så synes jeg den lyserøde passer bedre til!

Fandt en hjemmeside hvor man ku få den turkis og lyserøde til 200,- men venter lige og ser om der er nogle som vil af med sin.

Jeg fandt min på deres lager salg i Esbjerg :-) mon ikke der er nogen som har en liggende:-)

Anmeld

5. september 2012

M&N

babymus77 skriver:

Jeg fandt min på deres lager salg i Esbjerg :-) mon ikke der er nogen som har en liggende:-)

Det håber jeg virkelig. Den er så fin. Men nu har jeg heldigvis 4-5 måneder til at finde den i.

Jeg går også bare og venter på at Sebra holder lagersalg. Skal afsted til øksnehallen til oktober, mon de har nogle der?

Anmeld

5. september 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Det håber jeg virkelig. Den er så fin. Men nu har jeg heldigvis 4-5 måneder til at finde den i.

Jeg går også bare og venter på at Sebra holder lagersalg. Skal afsted til øksnehallen til oktober, mon de har nogle der?

Det tror jeg bestemt!! Har også fundet ammepude der, og den kom først i butikkerne her 1/7...:-) til billige penge;-) 

Anmeld

5. september 2012

M&N

babymus77 skriver:

Det tror jeg bestemt!! Har også fundet ammepude der, og den kom først i butikkerne her 1/7...:-) til billige penge;-) 

Ihh ser så meget frem til babymesse! Der skal shoppes helt vildt til babyprinsessen!

Jeg er helt vild med Sebras nye kollektion af sengetøj, ammepuder mm. Men kan ikke finde ud af om det skal være en Småfolk ammepude eller Sebra. Men det finder jeg forhåbentligt ud af

Anmeld

5. september 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh ser så meget frem til babymesse! Der skal shoppes helt vildt til babyprinsessen!

Jeg er helt vild med Sebras nye kollektion af sengetøj, ammepuder mm. Men kan ikke finde ud af om det skal være en Småfolk ammepude eller Sebra. Men det finder jeg forhåbentligt ud af

Kender det al for godt!! Jeg har desværre ikke brugt min ret meget så det var spild af penge!!! 

Anmeld

5. september 2012

M&N

babymus77 skriver:

Kender det al for godt!! Jeg har desværre ikke brugt min ret meget så det var spild af penge!!! 

Øv, hvorfor ikke?

Overvejer at købe en brugt ammepude og så bare købe betrækket så kan man selv vælge ;-)

Anmeld

5. september 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Øv, hvorfor ikke?

Overvejer at købe en brugt ammepude og så bare købe betrækket så kan man selv vælge ;-)

Bruger bare en pude, hvor jeg lige er... Har ham på armen mens han spiser, ligger ned osv... Så nej brugte den i starten men ikke mere:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.