Lady Gaga - anmeldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Sabsy

Halløj!

Jeg var så heldig at opleve Lady Gaga i Parken d. 2 spetember, og er nok først nu kommer mig over den eksplosion af menneske skrig, fedt show og en kæmpe fest!

Koncerten var blevet rykket lidt, og inden Miss Gaga gik på var der opvarmning af The Darkness, som lavede et fedt show, men dog for meget tråd som man nok siger.

Vi skulle dog efterfølgende vente 49min på Lady Gaga, men hey kommer en brud ikke også for sent til sit bryllup?

Der blev bare drukket lidt ekstra og snakket med alle andre "Little Monsters" - det var enormt, en kæmpe oplevelse.

Selve koncerte var en stor UNDSKYLD kæmpe orgasme, det var det mest fantastiske show jeg i mit liv har set og jeg har set 50cent, Mary J. Blige, Black Eyed Peas, Will.I.Am, Britney Spears mfl.

Hendes måde at nå sit publikum var fascinerende, hun havde hele Parken med sig.

http://www.youtube.com/watch?v=QeWBS0JBNzQ

Forstil Jer dene sang i Parken på det vildeste lydanlæg med små 40.000 skrigende, syngende og hoppende fest glad mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

CS

Bubbes skriver:

Halløj!

Jeg var så heldig at opleve Lady Gaga i Parken d. 2 spetember, og er nok først nu kommer mig over den eksplosion af menneske skrig, fedt show og en kæmpe fest!

Koncerten var blevet rykket lidt, og inden Miss Gaga gik på var der opvarmning af The Darkness, som lavede et fedt show, men dog for meget tråd som man nok siger.

Vi skulle dog efterfølgende vente 49min på Lady Gaga, men hey kommer en brud ikke også for sent til sit bryllup?

Der blev bare drukket lidt ekstra og snakket med alle andre "Little Monsters" - det var enormt, en kæmpe oplevelse.

Selve koncerte var en stor UNDSKYLD kæmpe orgasme, det var det mest fantastiske show jeg i mit liv har set og jeg har set 50cent, Mary J. Blige, Black Eyed Peas, Will.I.Am, Britney Spears mfl.

Forstil Jer dene sang i Parken på det vildeste lydanlæg med små 40.000 skrigende, syngende og hoppende fest glad mennesker!

kan jo nærmest se festen foran mig - fed beskrivelse  Lady G rocks

Anmeld

5. september 2012

M&N

Bubbes skriver:

Halløj!

Var selv derinde og det var en kanon fed oplevelse! Hele showet i sig selv var utrolig fedt og det er virkelig noget af det vildeste jeg har oplevet.

Jeg var så heldig at være inde og se hende i Dallas, Texas, i 2010 og se hende til The Monster Ball, det var også en helt igennem fantastisk koncert. Synes dog Born this Way ball var lidt ens ift det første ball - men fed oplevelse! 

Køber billet så snart hun kommer til DK igen!

Anmeld

5. september 2012

Sabsy

CS skriver:

kan jo nærmest se festen foran mig - fed beskrivelse  Lady G rocks

Tak.. Næste gang hun er i DK, burde du give dig selv den oplevelse.. Det er ikke sidste gang jeg tager derind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.