Jeg har nu i et års tid ikke haft kontakt med min mor, fordi hun bare ikke kan opføre sig humant!!! Jeg har flere gange herinde skrevet, og brokket mig over hendes handlinger og væremåde, så jeg vil ikke gentage mig selv.
Men hun har længe kørt på at jeg ødelagde hende og hendes familie ad....
Min psygoteurapeut, som jeg går til netop pga. min mor, og hendes opførsel, har opfordret mig til at gøre vores konflikt op, og forsøge at give min datter hendes mormor. Da min mors familie føler de skal vælge side, har de flere gange fravalgt mig og min datter, hvilket har skabt en kløft imellem os og resten af familien.
I dag fortæller min søster så at min mor er blevet fyret, og at hendes *(et eller andet tal....) Er nede på 3, hvor 0 = død... Så var min tanke jo at det måske kunne hjælpe hende lidt, hvis jeg skrev til hende i dag. Jeg ved at hendes højeste ønske, er at have kontakt med min datter....
Men lige som jeg har sendt min mail (hotmail), dukker der en side op, hvor der står hvad hun har skrevet på sin MSN status tideligere.... Jeg citerer: "
kære Pernille... husk det er dig der har valgt for Milla.... og samtidig splitter mig og min familie fra hinanden."

GRRRRRRRR:....... Ikke nok med det, så hedder hun altså MILLA-VICTORIA.....
Hvor kan det bare få mig til at fortryde at jeg har tilbudt fred.....
Jeg snakker så med min søster, hun fortæller at min såkaldte mor, har givet mig skylden for at de dersens tal er lig 3..... og derfor bebrejder min søster mig nu at hun er alvorlig syg..... 
Den K...... har bare en skrue eller ti løs.
Jeg forstår mig ikke på hende.....
Hvor er jeg gal..... GRRRRRR......
Tak for at i læste med så langt.
Knus Pernille
, som virkeligt ikke vil andet end at beskytte min datter fra alt ondskab
Anmeld