Er det kun mig der allerede er en elefant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg venter vores 2. barn og jeg er allerede såsmådt begyndt at kravle i ventetøjet. Jeg kan om aftenen lige en der er halvejs i min graviditet.

Tidligere har det ikke været så slemt om morgenen, men nu struttetmaven også godt til der

Jeg er på ingen måde en slank pige, men min topmave har ligsom flyttet sig, så den nu starter helt oppe under barmen.

Mynona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Karina84

Jep det er det samme her, og er også 2.gangs gravid. Hold op det går stærkt med den mavse her 2.gang  Jeg har også fundet det gamle ventetøj frem, det værste er næsten at det jo sådan først bliver slemt sådan hen ad dagen, så det er ikke så nemt at hitte ud af...

Men ja, den er virkelig stor og ser meget gravid ud, når vi når aften 

Anmeld

6. september 2012

abe123

jeg har normalt helt flad mave, men det kan man ikke sige nu  og om aftenen ligner jeg en der er vildt langt henne 

Anmeld

9. september 2012

bubba

Er førstegangs gravid. Er en tynd pige og har taget over 5 kg på i den tid jeg har været gravid, er i dag 10+3.. Går i min lillesøsters tøj.. Hun er ikke meget større end mig men vi plejer ikke at kunne passe hinandens bukser.. Men nu er det det eneste jeg kan passe, så jeg kan godt mærke at jeg er blevet rundere, hvilket man også sagtens kan se på mig.. Men pt ligner jeg en der har taget for mig af retterne, så det er jo dejligt.. De 5 kg jeg har taget på har jeg kæmpet for at tage på i 2 1/2 år og så kan jeg tage dem på på 2 1/2 måned :-D nice

Anmeld

14. september 2012

FF

Er førstegangs gravid,(uge 9+5) synes selv og min kæreste, at jeg  har fået lidt mave hehe deiligt

men har ikke taget noget på ,har i stedet tabt mig 2-4 kg :I :I , nokk fordig jeg har ikke den store lyst til at spise so meget , men det kommer sikkert hehe :i

Anmeld

18. september 2012

Mokka

Er normalt lidt undervægtig og har nu taget 7 kilo på. Er vist 11+0..

Kan intet tøj passe. Mit bækken er blevet en del bredere, har også ondt her, og min mave kan slet ikke skjules. Min læge fandt min livmoder meget stor og blev derfor i uge 7-8 scannet for tvillinger. Men der er 1 og en tom blommesæk :-)

Anmeld

18. september 2012

M (:

Jeg er i dag 12+2 med første barn, og er ikke endnu ikke begyndt at få mave..

Måske man, med hovedet på skrå, sammenknebne øjne og ret god vilje, kan se en lille bitte forandring..

Dog kan jeg mærke, at bukserne strammer noget mere om aftenen end om morgenen - så et eller andet må der være sket!

Har taget 100-500 gram på indtil videre..

Anmeld

23. september 2012

th

M (: skriver:

Jeg er i dag 12+2 med første barn, og er ikke endnu ikke begyndt at få mave..

Måske man, med hovedet på skrå, sammenknebne øjne og ret god vilje, kan se en lille bitte forandring..

Dog kan jeg mærke, at bukserne strammer noget mere om aftenen end om morgenen - så et eller andet må der være sket!

Har taget 100-500 gram på indtil videre..

man kunne ikke se på mig får jeg var i uge 24 at jeg var gravid med nummer 1.

men denne gang kan vi tydelig se det og er kun 9+1 i dag (10+1) de er stadig ikke sikker på min termin, så venter spændt på hvornår jeg skal scannes

Anmeld

23. september 2012

M (:

th skriver:

man kunne ikke se på mig får jeg var i uge 24 at jeg var gravid med nummer 1.

men denne gang kan vi tydelig se det og er kun 9+1 i dag (10+1) de er stadig ikke sikker på min termin, så venter spændt på hvornår jeg skal scannes

Wow, først i uge 24? Det var sent!  Var det så kun en bule eller en tydelig babyhule?

Det er da spændende, hvad de så siger til skanningen.. Hvornår skal du til skanning?

Anmeld

24. september 2012

th

M (: skriver:

Wow, først i uge 24? Det var sent!  Var det så kun en bule eller en tydelig babyhule?

Det er da spændende, hvad de så siger til skanningen.. Hvornår skal du til skanning?

ej der var du sikker på jeg var graAVID, er desværre en af de lidt større piger

ved ikke med scanning endnu skal til lægen på onsadg og venter så spændt på en tid til om ca, 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.