Tak og Velbekommen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2012

MorDk

Vores dreng på knapt 2 år er så sød når vi sidder ved bordet og spiser...

Han har længe sagt "Tak" når vi giver ham noget... osv. MEN nu er det lidt svært... for ordet "Velbekommen" og "Sgo" (værs'go) mixes lidt rundt...

Når han skal have mere mad eller lign. siger han "E om" (Be om) og så giver vi ham noget så får han sagt " Bekommen" (Velbekommen)

Når han har spist rækker han mig sin tallerken og siger "Bekommen"

han er bare så sød og det er så skægt at høre hvordan han prøver at bruge de rigtige og høflige ord! Smiler... det er også svært hvornår man skal bruge det ene og det andet ord... det kan jeg godt se.

Ville bare liiige dele med jer *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Anja.t

Han lyder til at være en meget sød dreng

Anmeld

5. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Vores dreng på knapt 2 år er så sød når vi sidder ved bordet og spiser...

Han har længe sagt "Tak" når vi giver ham noget... osv. MEN nu er det lidt svært... for ordet "Velbekommen" og "Sgo" (værs'go) mixes lidt rundt...

Når han skal have mere mad eller lign. siger han "E om" (Be om) og så giver vi ham noget så får han sagt " Bekommen" (Velbekommen)

Når han har spist rækker han mig sin tallerken og siger "Bekommen"

han er bare så sød og det er så skægt at høre hvordan han prøver at bruge de rigtige og høflige ord! Smiler... det er også svært hvornår man skal bruge det ene og det andet ord... det kan jeg godt se.

Ville bare liiige dele med jer *S*

Hvor er han søøøøød 

Ja, Isabella er lidt bagud sprogligt herhjemme, men til gengæld er hun langt fremme motorisk, så det er jeg ikke nervøs over 

Heeeey burde du ikke være et andet sted lige nu 

Anmeld

5. september 2012

Pige2009

Herligt. Min datter på 2 år siger og så velbekomme, når jeg siger tak til hende for noget 

Anmeld

5. september 2012

nusenjo88

heheee... sjovt du skriver det. Sådan har vores dreng også lige været. Han sagde"boom booomm" (velbekom) i stedet for tak for mad men fra den ene dag til den anden sagde han tydeligt "tak for maaad" ååårrhh de er så dejlige de unger

Anmeld

6. september 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Hvor er han søøøøød 

Ja, Isabella er lidt bagud sprogligt herhjemme, men til gengæld er hun langt fremme motorisk, så det er jeg ikke nervøs over 

Heeeey burde du ikke være et andet sted lige nu 

Jooo det ville jeg også mene... men det mener Lillesøster ikke *suk*

Anmeld

6. september 2012

MorDk

nusenjo88 skriver:

heheee... sjovt du skriver det. Sådan har vores dreng også lige været. Han sagde"boom booomm" (velbekom) i stedet for tak for mad men fra den ene dag til den anden sagde han tydeligt "tak for maaad" ååårrhh de er så dejlige de unger

Ja jeg giver dig ret! ♥ De ER dejlige.... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.