Aaav for s*tan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2012

mpr

For dævlen da! Det er efterhånden et smerte helvede for mig at have menstruation.. Det går aldrig rigtig i gang længere hvilket betyder mine æggeledere (tror jeg i hvert fald det er) vrider sig helt vildt, for at få min menstruation skal gå ordentlig i gang og det gør pokkers ondt... ! (er på p-piller for tiden)

Min læge vil ikke høre på mig, på trods jeg siger at jeg har ondt - også andre steder på kroppen og pt er der ikke mulighed for at skifte læge for de gode lægehuse tager ikke imod nye klienter for tiden -.-'''

Er der nogen der ved hvor man kan få en varmedunk eller lignende henne?! Jeg er ved at blive vanvittig.. Det er ikke som mens smerter hvor det bare gør ondt lidt tid af gangen.. Her svier, niver og bider det i den ene side 90% af tiden når jeg er vågen.. Og har vildt svært ved at koncentere mig i skolen og mit humør er også påvirket fordi jeg har ondt...

Gode råd ønskes !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

mpr

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv det lyder bestemt ik rart. Er der ik andre læger i dit lægehus? Jeg ville helt sikkert insister på at blive ordenlig tjekket. Har har hørt om folk der har vandsyster, at de ka gøre ondt.

Evt prøv nogle andre p-piller! 

Ang varmedunk/ pude, ved jeg at de ka købes i feks kop og kande, inspiration og andre steder som sælger elektronik osv. 

God bedring med det! Vh stine

Anmeld

5. september 2012

JS<3

Jeg anbefaler stærkt kirsebær puden fra Matas, den kan varmes op i mikrobølgeovn og fryses i fryseren.

Google evt.

God bedring

Anmeld

5. september 2012

Jupiter

Jeg ved godt at det er lyder som et latterligt råd, og det er nok ikke det første man lige tænker at man har lyst til, men....

Jeg døjer sindsygt meget med mens-smerter, og nu hvor vi arbejder på pb, kan jeg ikke tage de smertestillende som jeg plejer at være afhængig af hver måned på den tid.

Jeg har fundet ud af at en orgasme får min krop (mit underliv) til at slappe af for en periode. Ved godt det er tosset, men så forsvinder mavekramperne og jeg får ro til at sove om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.