Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt du kan komme hjem!
Men igen som de andre siger, så står den total på sofa hygge fra nu af og INTET andet!
Håber prinsessen tager en måneds tid mere i ovnen inden hun kommer ud og hilser på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: jeg vil gøre det ypperste for min prinsese
jeg vil gøre det ypperste for min prinsese
nielsen80 skriver: Jamen søde da, havde slet ikke set dine indlæg, da min lillepige holder mig travlt beskæftiget.Håber alt kommer til at gå godt, og at den lille pige bliver derinde nogle uger endnu. Mange tanker og kram fra mig
Jamen søde da, havde slet ikke set dine indlæg, da min lillepige holder mig travlt beskæftiget.Håber alt kommer til at gå godt, og at den lille pige bliver derinde nogle uger endnu. Mange tanker og kram fra mig
stort tillykke med din pige hun skal nok blive i ovnen lidt endnu håber jeg
Frk-Lotusblomst skriver: Det er ejg slet ikke i tvivl om søde..Hvis jeg boede lidt tættere på kom jeg gerne og gav en hånd med rengøringen!.
Det er ejg slet ikke i tvivl om søde..Hvis jeg boede lidt tættere på kom jeg gerne og gav en hånd med rengøringen!.
hvor er du sød men du skal også passe på dig selv
Camillos skriver: hvor er du sød men du skal også passe på dig selv
Frk-Lotusblomst skriver: Når ja, det var jo det jeg skulle! - Glemsomme jeg - engang imellem.
Når ja, det var jo det jeg skulle! - Glemsomme jeg - engang imellem.
hehe
Princesspigen skriver: ja men jeg tænker hvis han er på arbejde hele dagen fx så kan det være svært at holde sig i ro fordi der lige skal laves mad, vaske tøj eller andet
ja men jeg tænker hvis han er på arbejde hele dagen fx så kan det være svært at holde sig i ro fordi der lige skal laves mad, vaske tøj eller andet
Men man gør vel alt for at den lille bliver derinde.. Så der er bare ikke noget der hedder madlavning osv! Det må manden/kæresten klare efter arbejde.
Til TS: Håber det får din lille pige til at blive derinde lidt endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128