Smerter efter sex under ægløsning - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber at nogle af jer kan svare på :-)

Min kæreste og jeg havde sex igår, og jeg havde ægløsning enten d. 3 eller 4, dvs måske igår :-)

Under samleje fik jeg pludselig smerter i livmoderhalsen, og idag har jeg smerter meget lignende menstruationssmerter - spændinger i lænden, en smule hovedpine, træthed og så havde jeg lidt morgenkvalme.
Jeg har en mærkelig mavefornemmelse.

Er det muligt at jeg allerede nu kan mærke at jeg er blevet gravid? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige skynde mig at tilføje at jeg er bekendt med at ægget først sætter sig fast i livmoderen efter en uge, men er der andre der har oplevet at have en intuition allerede dagen efter? :-)

Anmeld

5. september 2012

AnthonsMor

Jeg tror desværre ikke du kan mærke noget endnu.. Det er selvfølgelig forskelligt, kender en der fik voldsomme mavekramper lige efter sex da hun havde ægløsning, og hun har i dag en sød pige

Så det KAN godt være, men lad være med at sætte det for meget i fokus, så du ikke bliver for skuffet HVIS der ikke er noget.. Det var jeg slem til lige da vi startede med at prøve, så blev jo så ked af det, hver gang der enten kom mens eller en negativ test..

Men held og lykke!

Anmeld

5. september 2012

FogL

Jeg har altid kunne mærke hvornår jeg har ægløsning Følet som små stik i livmoderen for mig.  

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar

Man kan jo ikke lade være med at håbe lidt, men det er slet ikke noget der haster, så hvis ikke det er lykkedes denne gang, så måske i oktober

Jeg har bare en mavefornemmelse der siger mig at noget er ændret efter igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.