Meget tykt hvidt udflåd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.163 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

I morges da min kæreste og jeg havde sex, blev vi begge meget forskrækkede, da der pludselig var en kæmpe hvid klat på hans pik. (undskyld!)

Jeg forstår næsten ikke hvorfor. Vi har da godt oplevet nogle gange, at der kommer lidt hvidt udflåd, men SLET ikke i den mængde som i morges!

Jeg tænker selvfølgelig på om jeg kan være gravid? Jeg har andre graviditets symptomer, men jeg havde sidst mens d. 12 August, så jeg kan ikke forstå det?

Jeg tænker selvfølgelig også på, om jeg er en af "dem" der har mens under graviditeten, eller blot blødte som normalt første gang?

Råd søges, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Hej piger!

I morges da min kæreste og jeg havde sex, blev vi begge meget forskrækkede, da der pludselig var en kæmpe hvid klat på hans pik. (undskyld!)

Jeg forstår næsten ikke hvorfor. Vi har da godt oplevet nogle gange, at der kommer lidt hvidt udflåd, men SLET ikke i den mængde som i morges!

Jeg tænker selvfølgelig på om jeg kan være gravid? Jeg har andre graviditets symptomer, men jeg havde sidst mens d. 12 August, så jeg kan ikke forstå det?

Jeg tænker selvfølgelig også på, om jeg er en af "dem" der har mens under graviditeten, eller blot blødte som normalt første gang?

Råd søges, tak!

hvis det lugter kan det vlre tegn på svampe infektion. Udflåd er ikke tegn på graviditet

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

hvis det lugter kan det vlre tegn på svampe infektion. Udflåd er ikke tegn på graviditet

Det gør det ikke.

Jeg har bare hørt at man danner meget mere udflåd under graviditeten..

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Anyone?

Anmeld

6. september 2012

natashalarsen

jeg er gravid og har prøvet det med der kom sådan en ulækker stor hvíd klat udflåde og er 34+1 henne men det begyndte ved mig allerede i uge 20 at der kom møj udflåde når jeg havde sex .

Anmeld

6. september 2012

gokkelok

Udflåd er meget normalt under graviditet. Jeg fik det næsten med det samme, og snakkede med min læge om det, og hun sagde at det var normalt. Men blev selvfølgelig tjekket for svamp.

Svamp lugter ikke, det er hvidt og grynet (lidt som hytteost ). Hvis det lugter er det en infektion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.