Hvor mange timers søvn får DU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Efter jeg er begyndt at arbejde "rigtigt" , er jeg bare mega træt .. Det er jo selvfølgelig fordi det hele er nyt osv. men nok også fordi jeg sover alt for lidt

Derfor denne afstemning Ren nysgerrighed Hehe

Ja det til tider en hård hverdag med to fuldtids job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

LR85

tror 8-9 timer, fordel på hele døgnet.

ammer og sover gerne en lur i løbet a dagen som kan svinge fra 15 min til 2 timer.

Synes dog bedst om 2 timers lur

Anmeld

4. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

7-8 timer om natten. 2 timer om eftermiddagen, hvis det på nogen måde er muligt. 

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt 8-9 timer. Det er dog ik sammenhængende, for jeg ammer 1 gang pr nat ca + hvis jeg er heldig, så får jeg en lur i løbet af dagen. Vh stine

Anmeld

4. september 2012

Ciss

Jeg sover ca 6 timer - og det er for lidt.

Før jeg kommer mig i seng om aftnen er der en million ting, som skal gøres først. De fleste nætter vågner lillebror en gang i 2-3 tiden, og så må jeg jo op. Er jeg heldig sover han til 06.20, er jeg uheldig må jeg op kl 0500.

En enkelt nat en gang imellem, sover lillebror igennem. Jeg mærker virkelig forskel i, hvor udhvildet jeg når at blive. Selvom han er jordens sødeste lille dreng kan jeg ikke lade være med at glæde mig lidt til han bliver lidt ældre og sover igennem.

Anmeld

4. september 2012

Ciss

4xGreve skriver:

5-6 timer og ikke sammenhængende  er så træt nogen dage!!

men nu har det været sådan i ca. 4 år og nogen perioeder får  jeg endnu mindre, dengang Daniella havde kolik var jeg heldig hvis jeg fik 3 timer om dagen

Samme her. Snart tre år siden jeg sov normalt....

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

Ciss skriver:

Samme her. Snart tre år siden jeg sov normalt....

hehe ja jeg er først begynd at få de der 5-6 timers søvn efter vi fik milo for knap 7 måneder siden og Daniella fik flyttet sin seng ind i soveværelset til os andre, siden da har det bare kørt med hende ellers fik jeg max. de der 3-4 timer imellem hun var 2-3 ½ år  jeg var så træt at de endda tjekket mig for narkolepsi (staves) hehe

Anmeld

4. september 2012

Ciss

4xGreve skriver:

hehe ja jeg er først begynd at få de der 5-6 timers søvn efter vi fik milo for knap 7 måneder siden og Daniella fik flyttet sin seng ind i soveværelset til os andre, siden da har det bare kørt med hende ellers fik jeg max. de der 3-4 timer imellem hun var 2-3 ½ år  jeg var så træt at de endda tjekket mig for narkolepsi (staves) hehe

Jeg mærker det især på kortidshukommelsen og koncentrationsevnen - og så kan lunten jo blive lidt for kort, hvis det har været en ekstrem nat.

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

Jeg vil gerne have 10 timers søvn, elsker at sove

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

Ciss skriver:

Jeg mærker det især på kortidshukommelsen og koncentrationsevnen - og så kan lunten jo blive lidt for kort, hvis det har været en ekstrem nat.

på de punkter kan jeg godt følge dig

dog holder vi herhjemme vores temp. i meget kort snor da Daniella har meget svært ved vi hæver stemmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.