Hej damer
Længe siden jeg har lavet en tråd, har så mega travlt for tiden med arbejde og alt muligt andet. Men vi var jo så heldige at være en uge i Portugal med DK + familie her i august, og det var bare en skøn tur. Vi boede i en dejlig lejlighed, som havde et lækkert poolområde inkl. lækker poolbar, som lavede de bedste mojitos!! Der var heller ikke langt til stranden, man sejlede derover med en lille båd, det var hyggeligt at skulle ud på den lille sejltur, og strandene var virkelig fine, de flotteste jeg har set i Europa, faktisk lidt som dem i Thailand. Så jeg kan anbefale Cabanas de Tavira, hvis man skal holde ferie i Europa og værdsætter en lækker sandstrand og flot vand. Vejret mens vi var dernede var såden omkring de 28 grader i snit vil jeg tro - det var meget passende - vi fik sol men blev ikke stegte, eller jooooo, var der ikke en dag hvor du blev en smule rød Ditte? Host host, ej det gik hurtigt over igen. Ellers slappede vi bare af, spiste god mad, drak drinks, legede med ungerne og nød solen! Snart skal vi til Portugal igen, denne gang med svigerfamilien, ih det bliver også skønt.
Håber I alle har det godt, her kommer lige lidt billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld