Lidt glimt fra en dejlig ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Sofia

Hej damer

Længe siden jeg har lavet en tråd, har så mega travlt for tiden med arbejde og alt muligt andet. Men vi var jo så heldige at være en uge i Portugal med DK + familie her i august, og det var bare en skøn tur. Vi boede i en dejlig lejlighed, som havde et lækkert poolområde inkl. lækker poolbar, som lavede de bedste mojitos!! Der var heller ikke langt til stranden, man sejlede derover med en lille båd, det var hyggeligt at skulle ud på den lille sejltur, og strandene var virkelig fine, de flotteste jeg har set i Europa, faktisk lidt som dem i Thailand. Så jeg kan anbefale Cabanas de Tavira, hvis man skal holde ferie i Europa og værdsætter en lækker sandstrand og flot vand. Vejret mens vi var dernede var såden omkring de 28 grader i snit vil jeg tro - det var meget passende - vi fik sol men blev ikke stegte, eller jooooo, var der ikke en dag hvor du blev en smule rød Ditte? Host host, ej det gik hurtigt over igen. Ellers slappede vi bare af, spiste god mad, drak drinks, legede med ungerne og nød solen! Snart skal vi til Portugal igen, denne gang med svigerfamilien, ih det bliver også skønt.

Håber I alle har det godt, her kommer lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

PeruBaby

ÅÅHHH hvor ser det dejligt ud og hvor er de to drenge bare blevet store!! Tillykke med en vellykket ferie

Anmeld

9. september 2012

Sofia

PeruBaby skriver:

ÅÅHHH hvor ser det dejligt ud og hvor er de to drenge bare blevet store!! Tillykke med en vellykket ferie

Tusind tak, det var simpelthen bare en dejlig ferie.

Anmeld

9. september 2012

CA

Ser skønt ud! Er ikke spor misunelig

Anmeld

10. september 2012

piadas

Ja, jeg er altså absolut heller ikke misundelig!

Det ser bare rigtig lækkert ud.

Serdar og de store er jo i Tyrkiet, min mor er i Nashville, min bror og kæreste skal afsted på noget afbuds-halløjsa om et par uger...og jeg er gravid!! ALLE er ude at rejse - undtagen stakkels mig!

Anmeld

11. september 2012

Mettemus

piadas skriver:

Serdar og de store er jo i Tyrkiet, min mor er i Nashville, min bror og kæreste skal afsted på noget afbuds-halløjsa om et par uger...og jeg er gravid!! ALLE er ude at rejse - undtagen stakkels mig!

Og mig! Men jeg tager til Århus et par dage i ugen med tog - det er også en slags rejse... eller noget... ahemn...

Sofia: Jeg har jo allerede luret billederne på instagram, men de er stadig fantastiske, så jeg kommenterer dem gerne igen. Det ser skøøøønt ud, og lækkert med både strand og børnepool.

Som alle de andre er jeg ikke misundelig. Slet ikke det fjerneste, faktisk.

Anmeld

22. september 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Ser skønt ud! Er ikke spor misunelig

Skal afsted igen i morgen - det bliver deeeejligt. Hvordan går det hos jer, vil gerne snart se din smukke mave.

Anmeld

22. september 2012

Sofia

piadas skriver:

Det er synd for dig, til gengæld får du snart en sød lille baby han bringer også en masse solstråler med sig

Anmeld

22. september 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Og mig! Men jeg tager til Århus et par dage i ugen med tog - det er også en slags rejse... eller noget... ahemn...

Sofia: Jeg har jo allerede luret billederne på instagram, men de er stadig fantastiske, så jeg kommenterer dem gerne igen. Det ser skøøøønt ud, og lækkert med både strand og børnepool.

Som alle de andre er jeg ikke misundelig. Slet ikke det fjerneste, faktisk.

Hvordan går det ellers med pendleriet?? Håber du kan få det til at fungere. Snart er det slut med det pjat og så er det igang med arbejdet.

Anmeld

3. oktober 2012

DK

krebsne og jeg er smukke når vi er kogt Ejj det var vist heldigt at det hele blev til brun og ikke til forbrændt...

Men jo skøøøøøn ferie. Må vist snart lige selv få lagt et par billeder op. Det lovede jeg jo også på ferien, men nu blev  det dig i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.