Skuffende jdm besøg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2012

tulle09

Kommer idag til jdm og har fået en ny da hende den anden ikke længere var der...
Jeg kommer ind til jdm og hun spørger til min urin prøve, jeg svare at mit protein var på 100 (relativt højt) hun siger ok og vi går videre..

Jeg fortæller hende at jeg det sidste stykke tid har haft en del udflåd og plukkeveer. Det reagere hun overhoved ikk på og begynder at snakke om hvordan jeg har det med fødslen...

Syntes virkelig jeg manglede information både omkring det høje protein, mit udflåd og mine mange plukkeveer.. Burde hun ikk reagerer på noget af det og give mig noget svar på det..
Eller er det bare mig...

Uge 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
tulle09 skriver:

Kommer idag til jdm og har fået en ny da hende den anden ikke længere var der...
Jeg kommer ind til jdm og hun spørger til min urin prøve, jeg svare at mit protein var på 100 (relativt højt) hun siger ok og vi går videre..

Jeg fortæller hende at jeg det sidste stykke tid har haft en del udflåd og plukkeveer. Det reagere hun overhoved ikk på og begynder at snakke om hvordan jeg har det med fødslen...

Syntes virkelig jeg manglede information både omkring det høje protein, mit udflåd og mine mange plukkeveer.. Burde hun ikk reagerer på noget af det og give mig noget svar på det..
Eller er det bare mig...

Uge 35+0

Men hvorfor gik du så uden at få svar ? Det kan jo være hun mener hun har svaret dig. Nogen gange er man nød til at blive ved med at spørge indtil man får svaret.

Anmeld

4. september 2012

anynom

2skønnebørn skriver:

Men hvorfor gik du så uden at få svar ? Det kan jo være hun mener hun har svaret dig. Nogen gange er man nød til at blive ved med at spørge indtil man får svaret.

Anmeld

4. september 2012

christina92

Kan godt se de andre har ret i at vi ikke bør gå før vi har fået svar på det vi ville, men HOLD OP hvor er jeg altså bare selv dårlig til det

Jeg har det ikke super med min JM, kemien er der ikke og synes slet ikke hun forstår hvad der er vigtigt for mig i denne graviditet, så til de to besøg jeg har været til har jeg hver gang gået hjem lidt slukøret og haft flere tanker og spørgsmål end da jeg kom.

Er du bekymret så ring til FG, men ellers må vi nok bare stramme balderne og blive bedre til at sige lige ud hvad vi gerne vil have. Vil jeg hvertfald prøve i morgen når jeg skal til 3. Besøg.

Anmeld

4. september 2012

tulle09

Er ikk typen der bare bliver ved med at spørge for at få svar.. Og så virkede det som om hun havde travlt med at få mig ud igen bare fordi hun var bagefter tidsplanen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.