Kvalme som tidligt graviditetstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige brugere af baby.dk

Jeg er anonym, da mit arbejde helst ikke skal finde ud af at min kæreste og jeg forsøger at blive gravide.

Vi er netop startet op, da vi regnede med at det godt kunne tage noget tid og fordi vi gerne så at der ikke blev for lang tid imellem vores barn nr. 1 og den kommende lillebror/søster..

Mit spørgsmål er nu bare... med beregnet ægløsning for 4-6 dage siden og sex hver dag, er der jo en sandsynlighed for at jeg er gravid, men vil jeg allerede kunne have symptomer?

Sagen er den at jeg de sidste 3 dage har haft meget voldsom kvalme og jeg har umiddelbart ikke andet at tilskrive det! Mon jeg kan være gravid og allerede være ramt af graviditets-kvalme??

fra en måske gravid og meget lykkelig kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg er anonym, da mit arbejde helst ikke skal finde ud af at min kæreste og jeg forsøger at blive gravide.

Vi er netop startet op, da vi regnede med at det godt kunne tage noget tid og fordi vi gerne så at der ikke blev for lang tid imellem vores barn nr. 1 og den kommende lillebror/søster..

Mit spørgsmål er nu bare... med beregnet ægløsning for 4-6 dage siden og sex hver dag, er der jo en sandsynlighed for at jeg er gravid, men vil jeg allerede kunne have symptomer?

Sagen er den at jeg de sidste 3 dage har haft meget voldsom kvalme og jeg har umiddelbart ikke andet at tilskrive det! Mon jeg kan være gravid og allerede være ramt af graviditets-kvalme??

Ægget har først lige sæt sig fast idag eller igår, så det vil jeg ikke tro. Har I hvert fald ikke selv oplevet det.

Anmeld

4. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg kender en, der havde voldsom kvalme svarende til 3+1 (og ingen andre sygdomssymptomer), og som efterfølgende testede positiv 4+3, så helt umuligt er det vel ikke?

Anmeld

5. september 2012

Camilla30

Det lyder usandsynligt - ægget sætter sig først fast i livmoderen ca. en uge efter befrugtningen. Men mirakler kan jo ske, for at den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.