Jeg fik lige en mail fra min mor i dag. Hun har igennem et stykke tid skrevet sammen med Arne Rolighed (kræftens bekæmpelse) da hun ikke er tilfreds med sygehus syd i Aalborg..
Han har skrevet at hun skal ha en kontaktperson inde på sygehuset, da hun ikke har haft en fast læge gennem hele hendes kræft forløb.
Da jeg læste mailen, var jeg glad for at jeg sad ned, for der var lige noget jeg ikke vidste en dyt om..
Min mor har også metastaser i brystbenet, kravebenet, rygsøjlen og bækkenet.
Mine øjne løb fulde af vand der bare blev ved og ved med at løbe.. Kan sgu ikke overskue det mere. Ved godt jeg skal tænke positivt, men det er godt nok ved at være svært..
Min mor siger selv at hun har fået det bedre og heldigvis er svulsten i hovedet blevet mindre, men hva så med al det andet.... Jeg kan ikke finde ud af om hun bare lader som om hun har det bedre for at skåne os her hjemme (jeg håber det ikke) eller om hun virkelig har fået det bedre..
For det er jo noget han kan se og som han nok vil spørge om..
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har en skid tiltro til Sygehus syd mere, for de metastaser er først kommet efter de er taget til Kina.
Tror min mor vidste det den gang hun fortalte at de havde fundet svulsten i hovedet og i den anden lunge, men at hun mente at de 2 var nok chock for os..
Ville bare gerne kunne hjælpe hende på en eller anden måde, men det eneste jeg kan er at tage ud og rengøre huset og ordne haven på lørdag, (de kommer hjem d. 30 maj) Det glæder jeg mig til

Tak fordi I læste, håber der er hoved og hale i historien..
Knus Annette (sortseer)
Anmeld