MD-skanning veloverstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2012

birthee

Så har vi været til md-skanning idag, og vi venter os en sund og rask lille baby!!! Alt var som det skulle være, og min mand havde endnu engang gættet rigtig på kønnet - hvad det bliver, må I vente med at opdage til januar 2013

Vi har selv vidst det med storebror og storesøster, og ved det også denne gang, men holder det hemmeligt, så der er lidt overraskelse til familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Missq4

birthee skriver:

Så har vi været til md-skanning idag, og vi venter os en sund og rask lille baby!!! Alt var som det skulle være, og min mand havde endnu engang gættet rigtig på kønnet - hvad det bliver, må I vente med at opdage til januar 2013

Vi har selv vidst det med storebror og storesøster, og ved det også denne gang, men holder det hemmeligt, så der er lidt overraskelse til familien

dejligt det gik godt

uhh jeg ville slet ikke kunne holde det hemmeligt hehe men sejt at i kan

Anmeld

4. september 2012

2babygirls

birthee skriver:

Dejligt baby er som den skal være.
Vi holdte det også hemmeligt sidste gang, men afslører kønnet for familie og venner i morgen efter md scanningen, denne gang.

Anmeld

4. september 2012

FruK

Dejligt at det gik godt. 

Sejt hvis I kan holde mund med kønnet - det tror jeg ikke, at jeg kunne. 

Anmeld

5. september 2012

birthee

FruK skriver:

Dejligt at det gik godt. 

Sejt hvis I kan holde mund med kønnet - det tror jeg ikke, at jeg kunne. 

Takker  Vi har holdt det hemmeligt to gange før, så mon ikke også det går denne gang... Mest af hensyn til storebror, der så ikke bliver skuffet, hvis nu sygeplejersken har set forkert... Det er jo desværre sket nogle gange...

Anmeld

5. september 2012

FruK

birthee skriver:

Takker  Vi har holdt det hemmeligt to gange før, så mon ikke også det går denne gang... Mest af hensyn til storebror, der så ikke bliver skuffet, hvis nu sygeplejersken har set forkert... Det er jo desværre sket nogle gange...

Ja, den risiko er der selvfølgelig ved scanning.

Vi har fået lavet moderkagebiopsi, så den skulle være god nok her. Men havde de taget dejl og det var en dreng i stedet for en pige, tror jeg, at han ville blive glad.

Anmeld

5. september 2012

birthee

FruK skriver:

Ja, den risiko er der selvfølgelig ved scanning.

Vi har fået lavet moderkagebiopsi, så den skulle være god nok her. Men havde de taget dejl og det var en dreng i stedet for en pige, tror jeg, at han ville blive glad.

Ja, med en moderkagebiopsi skulle de jo helst ikke tage fejl... Det har da også passet de 2 andre gange med det køn de havde sagt de kunne se, og det der så kom ud ved fødslen  Så det håber vi da også denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.