jeg er gået en uge over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

starsofheaven

hey piger

ja jeg er gået en uge over tid, og min mens kommer altid den 10 fast, og har fået en spiral efter jeg fik min datter som gør at jeg også bløder rigtig kraftigt når jeg ahr min mens. Nu er den så bare ikke kommet og jeg tog en test igår og den var negativ... ved ik lige havd der sker, men jeg håber ikke jeg er gravid det er jeg ik lige klar til nu først om et år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Mikkelmusen

Det behøver ikke være graviditet... Hvor længe siden er det du fik spiralen sat?

Anmeld

18. maj 2009

starsofheaven

Mikkelmusen skriver:

Det behøver ikke være graviditet... Hvor længe siden er det du fik spiralen sat?

Ja det er snart et år siden... sys bare det er underligt.. netop fordi den altid er præcis.. hmm..

Anmeld

18. maj 2009

mortil(nichlasogmathias)

starsofheaven skriver:

hey piger

ja jeg er gået en uge over tid, og min mens kommer altid den 10 fast, og har fået en spiral efter jeg fik min datter som gør at jeg også bløder rigtig kraftigt når jeg ahr min mens. Nu er den så bare ikke kommet og jeg tog en test igår og den var negativ... ved ik lige havd der sker, men jeg håber ikke jeg er gravid det er jeg ik lige klar til nu først om et år.

hmm, mærkeligt...
 min mor er blevet gravid med en spiral to gange, så det kan godt lade sig gøre at du er..
men ja, så er det jo underligt at den er negativ... hmm, gør din krop dig lige nervøs engang..

Anmeld

18. maj 2009

Mikkelmusen

Tja jeg har ikke så meget forstand på spiral, men jeg synes du skal spørge din læge. Bare for at være sikker.

Og ikke for at skræmme men så vidt jeg har læst mig frem til, så er spiral 98-99% sikker, ved korrekt brug. Men det kommer vist også an på hvilken type spiral det er.

Anmeld

18. maj 2009

starsofheaven

Mikkelmusen skriver:

Tja jeg har ikke så meget forstand på spiral, men jeg synes du skal spørge din læge. Bare for at være sikker.

Og ikke for at skræmme men så vidt jeg har læst mig frem til, så er spiral 98-99% sikker, ved korrekt brug. Men det kommer vist også an på hvilken type spiral det er.

Det er en kobber spiral, men ved godt det kan lade sig gøre at blive gravid med spiral men der kan også være store chancer for at man blir gravid uden for livmoederen og det har ejg prøvet en gang dog et par år siden, men der skulle en blod prøve til, så jeg vil kontakte min læge i morgen for sæt nu jeg er gravid uden for liv moderen, det vil en test jo ikke vise.

Anmeld

18. maj 2009

starsofheaven

karina22 skriver:

hmm, mærkeligt...
 min mor er blevet gravid med en spiral to gange, så det kan godt lade sig gøre at du er..
men ja, så er det jo underligt at den er negativ... hmm, gør din krop dig lige nervøs engang..

ja det er undelrigt... men jeg ringer til min læge i morgen..

Anmeld

18. maj 2009

DK

Jeg er også blevet gravid med en spiral engang. Da lægen så fjernede den, gik der en dag og jeg begyndte at bløde. Altså den ligger jo inde i livmoderen, og har sikkert forstyrret noget da han hev den ud, som så fremprovokerede mens/abort. Det var egentlig også ok, da jeg jo ikke skulle være gravid, og jo kun var 2 uger over tid. Altså det var jo derfor jeg havde spiralen.

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kender det godt. Jeg bruger p-ring som jo sidder og beskytter hele tiden som en spiral f.eks. og jeg har præsteret uden nogen åbenbar forklaring at gå 2 uger over tiden denne gang før jeg fik mens. Og jeg ved jeg ikke var gravid eftersom manden har været afsted i en måned ... Hvis jeg var  så har jeg  ihvertfald været voldsomt uopmærksom da det skete   Nogle gange spiller kroppen bare en et pus - fordi den kan...

Anmeld

19. maj 2009

Mikkelmusen

starsofheaven skriver:

Det er en kobber spiral, men ved godt det kan lade sig gøre at blive gravid med spiral men der kan også være store chancer for at man blir gravid uden for livmoederen og det har ejg prøvet en gang dog et par år siden, men der skulle en blod prøve til, så jeg vil kontakte min læge i morgen for sæt nu jeg er gravid uden for liv moderen, det vil en test jo ikke vise.

Jeg vidste ikke det med graviditet uden for livmoderen. Så blev jeg det klogere. Jeg håber du snart får afklaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.