Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer
Er I så småt begyndt at mærke noget til babyen i jeres mave?
Her er der godt gang i den hver dag. Mere og mere som tiden går. Nu mærker jeg desideret spark. Fra uge 14ca føltes det mest som en tennisbold der lå og rullede rundt i maven
Er idag 18+1 og er 3. gangs gravid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder bare vildt hyggeligt...
Jeg er lige gået ind i uge 17, og er første gangs gravid... så der nok et par uger før jeg mærker noget..
Må jeg spørge, hvornår du mærkede liv for første gang, da du ventede dit første barn?
Fine_007 skriver: Det lyder bare vildt hyggeligt... Jeg er lige gået ind i uge 17, og er første gangs gravid... så der nok et par uger før jeg mærker noget.. Må jeg spørge, hvornår du mærkede liv for første gang, da du ventede dit første barn?
Det føles mest som sådan en rumlen i maven, ligesom hvis man har meget luft og tarmaktivitet
LMX skriver: Det føles mest som sådan en rumlen i maven, ligesom hvis man har meget luft og tarmaktivitet
Hehe.. det vil jeg se frem til så
Nope ... desværre. Er i 17+2 så den burde snart kunne mærkes.
E. B. skriver: Nope ... desværre. Er i 17+2 så den burde snart kunne mærkes.
Det varer ikke længe nu
Jeg var selv meget overrasket over at jeg kunne mærke hende SÅ tidligt. Godt nok er det 3. barn, men det er 11 år siden jeg sidst var gravid
LMX skriver: Hej damer Er I så småt begyndt at mærke noget til babyen i jeres mave? Her er der godt gang i den hver dag. Mere og mere som tiden går. Nu mærker jeg desideret spark. Fra uge 14ca føltes det mest som en tennisbold der lå og rullede rundt i maven Er idag 18+1 og er 3. gangs gravid.
Ihh hvor hyggeligt!
Glæder mig selv så meget til at mærke prinsessen, men er kun 16+1 så der er lidt tid endnu samt så er jeg første gangs..
BabyWish2012 <3 skriver: Ihh hvor hyggeligt! Glæder mig selv så meget til at mærke prinsessen, men er kun 16+1 så der er lidt tid endnu samt så er jeg første gangs..
Du kan roligt glæde dig. Det er en ret speciel følelse. Især i starten når det bare sådan rumler rundt derinde
Et par uger mere så kan du måske begynde at mærke det
Jeg er begyndt at kunne mærke liv .. Og nøj han er godt nok livlig der inde Er glad for at han sover når jeg er i skole , for ind imellem får jeg nogle slag/spark der godt kan gøre lidt ondt
Er i uge 20+1 idag så synes det er vildt jeg kan mærke det så meget Og vel og mærket også mit første barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128