update på stuegang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Miss Church

Sender dig en masse positive tanker og håber at lille-pigen bliver derinde lidt endnu 

Hvor er det bare en træls tur du skal igennem  Masser af cyber-kram til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

ALT hvad jeg kan for jer at hun blir derinde lidt endnu - bliver du sendt hjem eller skal du forblive indlagt?

jeg forbliver indlagt indtil videre

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

jeg forbliver indlagt indtil videre

Det er sygt at være indlagt men jeg tror det er godt for jer da man så er tvunget til at følge instrukserne om sengeleje...

Godt du har tlf med internet / bærbar til at underholde dig!

Anmeld

5. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Det er sygt at være indlagt men jeg tror det er godt for jer da man så er tvunget til at følge instrukserne om sengeleje...

Godt du har tlf med internet / bærbar til at underholde dig!

hehe ja det er alletiders.  jeg har været igennem hele denne nat uden smerter dog har jeg skulle tisse 5 gange tror jeg har drukket for meget hehe. her til morgen har jeg faktisk lidt ondt igen men jeg fik afvide jeg skal begynde at gå lidt rundt idag for at se hvordan kroppen reagerer. hvordan går det med din mave?

Anmeld

5. september 2012

Moma

Camillos skriver:

lægen gjorde ikke andet end.at.trykke mig på maven og spørge til mine,veer. jeg har fået kørt en strimmel og.der.er nu meget længere imellem veerne nu. bliver klokken 19 i aften taget af den vehæmmende medicin og så kan kun tiden vise om jeg går i fødsel. tak,for alle jeres krydsede fingre piger det gør mig.rigitg glad 

Krydser fingre

Anmeld

5. september 2012

Timse

Krydser fingrene og håber hun bliver der inde lidt længere

Anmeld

5. september 2012

malo

for at alt går lige som det skal

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

hehe ja det er alletiders.  jeg har været igennem hele denne nat uden smerter dog har jeg skulle tisse 5 gange tror jeg har drukket for meget hehe. her til morgen har jeg faktisk lidt ondt igen men jeg fik afvide jeg skal begynde at gå lidt rundt idag for at se hvordan kroppen reagerer. hvordan går det med din mave?

Godt du kan prøve det af under trykke rammer...

Håber det kommer til at gå godt m at få bevæget dig lidt !

Jamen vi har været til scanning i formiddag og har set det smukkeste lille hjerte slå helt perfekt!! 

Størrelsen er præcis som den skal være så tror mere på det nu... skal scannes igen om 14 dage så håber den bliver ved med at udvikle sig som den skal!

Anmeld

5. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Godt du kan prøve det af under trykke rammer...

Håber det kommer til at gå godt m at få bevæget dig lidt !

Jamen vi har været til scanning i formiddag og har set det smukkeste lille hjerte slå helt perfekt!! 

Størrelsen er præcis som den skal være så tror mere på det nu... skal scannes igen om 14 dage så håber den bliver ved med at udvikle sig som den skal!

årh hvor dejligt det går som det skal dejligt at se det lille hjerte slå jeg er blevet udskrevet nu  så den står på 100% aflastning herhjemme

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

årh hvor dejligt det går som det skal dejligt at se det lille hjerte slå jeg er blevet udskrevet nu  så den står på 100% aflastning herhjemme

Skønt du kan komme hjem - husk nu at slappe godt af

Tak, ja det var helt fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.