(marts) Hudlæge - jordbærmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.297 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Imorgen kl. 9.10 skal jeg til hudlægen med Linas jordbærmærke. Jeg er lidt nervøs selvom der ikke er noget, at være nervøs for. Jeg har både fra barselsgangen og egen læge fået afvide, at det ikke er farligt og at hun vil vokse fra det. Men min læge synes alligevel, at jeg skulle have hende til en hudlæge og evt. få det tjekket en gang hver halve år.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Mca<3

Ih hvor jeg dog kender det   Men self er det da ikke noget ..

God tur

Anmeld

18. maj 2009

MoarHvidovre

Det ved jeg godt. Det er også bare mig som er lidt "fjollet". Min mand har desværre ikke mulighed for, at tage med. Min mor tager med i stedet for - 4 øre er bedre end 2 øre

Anmeld

18. maj 2009

Mca<3

Og det er nemlig godt at have en ekstra med til at lytte  Ellers bliver man pludselig i tvivl igen når man kommer hjem ,

Anmeld

18. maj 2009

MoarHvidovre

Det er nemlig rigtig samtidig så spørge den anden måske om noget man ikke selv havde tænkt på

Anmeld

18. maj 2009

Juniors mor

Jeg troede ikke jordbærmærker kunne være farlige.....kan de det?? Magnus har også et på maven, men jeg har aldrig tænkt over at få det tjekket yderligere...
Helle - nu lidt nervøs....

Anmeld

19. maj 2009

MoarHvidovre

Så har jeg været til hudlægen og der var ikke noget unaturligt ved Lina's jordbærmærke. Vi skal bare holde øje med det og så skulle det gerne gå væk med tiden.

Det er ikke farligt, men man bliver da noget bekymret over, at ens vidunder har fået et. Men heldigvis sidder hendes under hendes hår, så det kan altid dækkes.

Så nu skal jeg ikke spekulere så meget over det mere

Anmeld

25. maj 2009

vanessa

jamen hvornår går de væk......af sig selv?
for jeg har en dreng på 9 år hans jordbærmærke er der stadig....
Så det kan åbenbart godt tage år før det forsvinder...... 

Anmeld

25. maj 2009

MoarHvidovre

Hudlægen sagde, at de godt kunne være der op til de var 10-12 år og at man så der kunne vurdere om de evt. skulle fjernes med laser. De fleste er dog gået væk der - jeg kan ikke huske, hvordan at det var fordelt i %. Men der er ingen grund til, at få det fjernet, hvis man ikke er generet af det.

Linas sidder oppe under håret (der er dog ikke kommet hår på endnu) og når hun vil blive større vil det blive dækket af det. Så hvis det ikke forsvinder af sig selv vil vi nok vælge ikke, at få det fjernet eller hun selv kan tage stilling til når hun bliver så gammel om hun vil have det fjernet.

Hvor sidder din søns jordbærmærke?

Anmeld

26. maj 2009

vanessa

Hans jordbærmærke sidder lige under bryste i højre side...
Så det er jo noget man ser på ham.....men han synes det er en del af ham.
Så jeg må se  hvad der sker med tiden.

vanessa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.