Ønskebarnet12 skriver:
Jeg er 34+1 i dag og synes at det svært at vide om jeg har plukveer eller ej, igår havde jeg ondt i maven, og specielt når bebsen bevægede sig, min mave var sten hård og det er den tit, men tit når jeg mærker ligger bebsen der hvor der er ekstremt hårdt.. Er det plukveer eller bare babyen? Jeg synes det forvirrende at kende forskel på en plukvee og bebsen engang imellem.. Hjælp
Det er ikke sikkert det er det samme med dig..
Men hos mig, (35+5), føles plukveer som mens smerter, et lille stik agtigt, hvor jeg lige må stå stille og puste ud... Det kommer et par gange dagligt.. 
Men i starten var det også svært for mig at vide hvad der var en plukve og hvad der var baby, men jeg har fået afvide der hvor man er hårdest på maven, det er babyens numse, også her især i uge 30+, der er pladsen ved at være trang der inde, så babyens bevægelser kan godt gøre ekstra ondt og gøre en lidt bekymret..
Jeg troede igår at jeg skulle til at have rigtige veer, for det gjorde bare så ondt, ligesom at have dårlig mave, men idag er der stille igen, så jeg tror måske bare det er pladsen derinde der er lidt trang så man kan godt føle sig helt (Fyldt ud)..
Anmeld