Søger en voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en slee-bee til salg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

HeidiW86

PT skriver:

Jeg har en slee-bee til salg /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Dumt spørgsmål men er det også såden en?

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeidiW86 skriver:

Dumt spørgsmål men er det også såden en?

Det er bare et andet mærke.
Ikke dumt spørgsmål overhovedet - jeg måtte også spørge, før jeg købte den

Anmeld

5. september 2012

HeidiW86

PT skriver:

Det er bare et andet mærke.
Ikke dumt spørgsmål overhovedet - jeg måtte også spørge, før jeg købte den /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Haha godt så .. Hvor brugt er den? Hvad farve og hvad er prisen?

Anmeld

5. september 2012

HeidiW86

betina23 skriver:

Har en der kun har været brugt ca 3 gange sys det var nemmer med hendes dyne den er sort med hvide ringe fra basson med ægte uld

Hvad skal du have for den??

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
HeidiW86 skriver:

Haha godt så .. Hvor brugt er den? Hvad farve og hvad er prisen?

Jeg har købt den brugt men har ikke selv brugt den, da jeg købte en ny barnevogn, og den ikke kunne være deri.
Den er i rigtig fin stand

Jeg har en annonce med den. Skriver fra mobilen, så kan ikke lægge ind et billede.

Anmeld

5. september 2012

HeidiW86

PT skriver:

Jeg har købt den brugt men har ikke selv brugt den, da jeg købte en ny barnevogn, og den ikke kunne være deri.
Den er i rigtig fin stand /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jeg har en annonce med den. Skriver fra mobilen, så kan ikke lægge ind et billede.

Er den stor? Jeg har nemlig en combivogn..

Anmeld

5. september 2012

PT

Profilbillede for PT
HeidiW86 skriver:

Er den stor? Jeg har nemlig en combivogn..

Hvis man tager pladen ud, kan den helt sikkert være der, men jeg brugte en køreplan i stedet.

Jeg har altid barnevognen med mig, da jeg endnu ikke har bil, og derfor havde jeg ikke behov for den.

Den er ikke større end en voksi

Anmeld

5. september 2012

HeidiW86

PT skriver:

Hvis man tager pladen ud, kan den helt sikkert være der, men jeg brugte en køreplan i stedet.

Jeg har altid barnevognen med mig, da jeg endnu ikke har bil, og derfor havde jeg ikke behov for den.

Den er ikke større end en voksi /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Er prisen den som står i din annonce??? For så vil jeg gerne købe den.

Anmeld

5. september 2012

HeidiW86

PT skriver:

Den er ikke større end en voksi /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Er prisen den som står i din annonce??? For så vil jeg gerne købe den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.