Regelmæssige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Tulle28

Hej piger,

Jeg er 41+1 idag og har ikke haft de store tegn på en forestående fødsel endnu MEN den sidste time har jeg haft regelmæssige plukveer, de kommer med 10 minutters intervaller men varer ikke så længe ad gangen... Tror I jeg kan tage det som et tegn på at der kan være noget i gærde eller skal jeg lige prøve at lægge en dæmper på optimismen lidt endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

morethanperfect

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Jeg er 41+1 idag og har ikke haft de store tegn på en forestående fødsel endnu MEN den sidste time har jeg haft regelmæssige plukveer, de kommer med 10 minutters intervaller men varer ikke så længe ad gangen... Tror I jeg kan tage det som et tegn på at der kan være noget i gærde eller skal jeg lige prøve at lægge en dæmper på optimismen lidt endnu?

Jeg krydser i hvert fald for dig 

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

morethanperfect skriver:

Jeg krydser i hvert fald for dig 

Tak, hvor er du sød

Anmeld

4. september 2012

baby012

Min fødael startede 40+5 med regelmæssige plukveerne hun blev født 41+0 

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Lahn11 skriver:

Min fødael startede 40+5 med regelmæssige plukveerne hun blev født 41+0 

Det lyder godt:-) Jeg skal sættes igang på torsdag hvor jeg vil være 41+3, så det passer fint med antal dage ift dig:-)

Anmeld

4. september 2012

baby012

Tulle28 skriver:

Det lyder godt:-) Jeg skal sættes igang på torsdag hvor jeg vil være 41+3, så det passer fint med antal dage ift dig:-)

For at det sker inden for et par dage så !! 

Anmeld

4. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Krydser fingere for dig

Min første fødsel startede det med at vandet gik så der var ingen tvivl.

Men ved min anden fik jeg plukveer der var 15 - 20 minutter imellem!!!!??!!... under 3 timer efter var min søn ude, ca. 15 minutter før jordmoderen kom.

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Ravnholt skriver:

Krydser fingere for dig

Min første fødsel startede det med at vandet gik så der var ingen tvivl.

Men ved min anden fik jeg plukveer der var 15 - 20 minutter imellem!!!!??!!... under 3 timer efter var min søn ude, ca. 15 minutter før jordmoderen kom.

Whaaaaat?! Det var da helt vildt!

Jeg har bedt min mand om at hente min datter i vuggestue, kan ikke lige overskue at skulle op på cyklen idag kan jeg mærke... Det tager jeg som et godt tegn;-)

Anmeld

4. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Ja du kan tro min mor var stolt.. (Hende der tog imod... hun skulle enlig bare have hentet min anden søn)

Hun spurgte om min kæreste ville tage imod, men hun opgav da han blev ret bleg... hihi

Men måske skulle du cykle alligevel... så det ikke risikere og gå i stå

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Ravnholt skriver:

Ja du kan tro min mor var stolt.. (Hende der tog imod... hun skulle enlig bare have hentet min anden søn)

Hun spurgte om min kæreste ville tage imod, men hun opgav da han blev ret bleg... hihi

Men måske skulle du cykle alligevel... så det ikke risikere og gå i stå

Ha ha:-)

Ja det har du da selvfølgelig ret i;-) Puuuuh men kan slet ikke overskue det idag kan jeg mærke... Jeg må tage en tur op og ned ad trapperne:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.