Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Uh, pas nu på Sille ikke bliver jaloux!Hun er så vild med min krop ;)Trine - Der også glæææder mig til at se jer tosser! :D
Anna-Rosa skriver:Tynen skriver:Uh, pas nu på Sille ikke bliver jaloux!Hun er så vild med min krop ;)Trine - Der også glæææder mig til at se jer tosser! :DNå men jeg vidste ikke at der belv rationaliseret!!! Kan vi ikke dele?
ka li ja skriver:ja men du kan jo ta det ikke tunen..du har jo også været se og hør pige!!!
Mebach skriver:Tynen skriver:Uh, pas nu på Sille ikke bliver jaloux!Hun er så vild med min krop ;)Trine - Der også glæææder mig til at se jer tosser! :DTynen, det er over and out.Kan ikke magte et forhold med så mange involveret!;)Mette - som has been sleeping sin day away
Anna-Rosa skriver:ka li ja skriver:ja men du kan jo ta det ikke tunen..du har jo også været se og hør pige!!!Oh my god....Det bliver værre og værre herinde....Må jeg gætte: Yndlingsmad: Stegt flæsk med persillesovs?? Bedste gå i byen sted: Crazy daizy? Det bedste ved en mand: God røv i et par jeans??CHRIST8(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128