guf-hjælp søges hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

heaven

inden brugsen lukker, hehe...

jeg vil gerne lave det der med lune chips i ovnen med smeltet ost over - er det ikke nachos (staveplade, tak?) det hedder??

Kan man bruge alm salte chips, og er det bare med pizzaost over, eller er det en anden "smelteost"??

Jannie - med hygge med rødvin, chipstamtam og en sød mand i vente - når Lasse sover that is..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

MaleneG

heaven skriver:

jeg vil gerne lave det der med lune chips i ovnen med smeltet ost over - er det ikke nachos (staveplade, tak?) det hedder??

Kan man bruge alm salte chips, og er det bare med pizzaost over, eller er det en anden "smelteost"??

Jannie - med hygge med rødvin, chipstamtam og en sød mand i vente - når Lasse sover that is..

Man bruger Nachos, og chedda ost

Anmeld

18. maj 2009

fam.4xc

Vi plejer at tage nachoes med salt, et glas salsa over og så alm revet ost over og så lige ind et par minutter ;-)

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Vi plejer at købe nachos chips eller taco chips eller hvad de hedder. Santa Maria (dem der laver taco krydderi mm.) laver dem. Så køber vi en pose revet cheddar og en pose revet mozerella ost og hælder ud over. Til at dyppe i, køber vi eller laver vi salsa og guacamole. MUMS 

Til at drikke bliver du næsten nødt til at købe en enkelt corona og en lime så er smagsoplevelsen fuldført 

Anmeld

18. maj 2009

Heidi.

heaven skriver:

Nachos, Chedda og mozeralla ost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.