Råd ang voksning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg vil hører om nogle af jer skønne kvinder bruger voksning altså ben bikini linie osv. Bliver hårene mørkere ved det? Det fordi jeg efter min graviditet har fået mange flere din i mit ansigt kinder overlæbe hals. Og hader det. Men de er lyse og vil jo selvfølgelig ik ha at de bliver mørke så råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Bebsen

Følger med - kan vi få nogle erfaringer med voksning på skærmen?

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Følger med - kan vi få nogle erfaringer med voksning på skærmen?

Hehe det bare i orden ja de må lige komme på banen

Anmeld

4. september 2012

.....

Har prøvet voksning på benene..ikke den store succes, da jeg ikke synes det er smerten værd og så fik jeg røde knopper af det..så jeg holder mig til den gode gamle skraber . Har også prøvet at vokse min overlæbe et par gange da jeg gik med foundation, så de små dun ikke kunne ses pga makeuppen..hårene er stadigvæk ligeså lyse og bløde som de altid har været, før jeg begyndte at vokse..Dog gør jeg det ikke mere

Anmeld

4. september 2012

Tullepigen90

Jeg bliver fast vokset af en kosmetolog hver 3 uge... Jeg ELSKER det!! Jeg synes IKKE smerten er slem eller noget andet og man kan vænne sig til meget 

Jeg får både vokset ben, arme og ansigt. Det er super effektivt og du får den skønneste og mest bløde babyhud 

Ved mig var det kun de 2 første gange at jeg bagefter fik knopper og en anelse rødme.

Jeg kan klart anbefale det og jeg er nærmest selv blevet afhængig af det 

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Tullepigen90 skriver:

Jeg bliver fast vokset af en kosmetolog hver 3 uge... Jeg ELSKER det!! Jeg synes IKKE smerten er slem eller noget andet og man kan vænne sig til meget 

Jeg får både vokset ben, arme og ansigt. Det er super effektivt og du får den skønneste og mest bløde babyhud 

Ved mig var det kun de 2 første gange at jeg bagefter fik knopper og en anelse rødme.

Jeg kan klart anbefale det og jeg er nærmest selv blevet afhængig af det 

Men hvad med når hårene vokser ud er de så helt sorte dem i ansigtet. Og hvad er prisen for det ca?

Anmeld

5. september 2012

Tullepigen90

Hårene ser ud som inden du blev vokset, når de vokser ud igen. Med tiden (jo mere du bliver vokset) bliver hårene finere, tyndere og lysere.. I forhold til når du bruger en skrabere, at så vil hårene blive mørkere og tykkere.

Priserne kan du se på de forskellige kosmetologers og skønhedsklinikkers hjemmesider 

Men spørg endelig, jeg ved efterhånden ret meget om hårfjerning 

Anmeld

5. september 2012

nattergalen

Tullepigen90 skriver:

Hårene ser ud som inden du blev vokset, når de vokser ud igen. Med tiden (jo mere du bliver vokset) bliver hårene finere, tyndere og lysere.. I forhold til når du bruger en skrabere, at så vil hårene blive mørkere og tykkere.

Priserne kan du se på de forskellige kosmetologers og skønhedsklinikkers hjemmesider 

Men spørg endelig, jeg ved efterhånden ret meget om hårfjerning 

Hvilken skønhedsklinik bruger du selv? Er nemlig også interesseret i prisklassen.. 

Anmeld

5. september 2012

Tullepigen90

nattergalen skriver:

Hvilken skønhedsklinik bruger du selv? Er nemlig også interesseret i prisklassen.. 

Jeg bruger Kosmetolog Fie List i Esbjerg. Hun er super dygtig og vildt sød 

Hun er nok en af de billigste i hele DK, så andre kosmetologer er for det meste dyrre... Men Fie List kan virkelig anbefales og hvis nogle er interesseret, så er hendes hjemmeside http://www.fielist.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.