Mistede igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

MKuhr

annec skriver:

Mistede jo i uge 11, inden jeg fik vores søn.. Og mistede igen i går i uge 13 . Nøj hvor er det dog hårdt! er bare så ked af det.. Så skal have en kirurgisk abort i morgen.. 

Men hvor stor chance er der for det sker igen? Nogen der har prøvet det 3 gange i træk? 

Var bare sikker på at det ikke skete den her gang :-(

Det er så hårdt og så uretfærdigt.

Men man skal også tænke på at det måske var for det bedste, da der måske havde været noget galt. moderkagen kunne der også ha været noget galt med.
når du ikke kender grunden til de to aborter så er det jo svært at forst¨å hvorfor det går galt. men der kan bare være så meget.

jeg har mistet 4 gange grundet aggressivt immunforsvar. så jeg fik immunglobulin for at min krop ikke skulle gå imod barnet. min krop danner anti nukleære antistoffer, det fandt vi ud af ved at der blev taget 12 blodprøver af ønske fra rigshospitalets fertilitets klinik. overlæge Ole Bjerne Christiansen.

en graviditet er en meget kompliceret proces og uden vi tænker over det, faktisk et mirakel. der er alt for mange der tager det for givet. men der behøver ikke være noget galt, kan være i bare har været uheldige.

håber indgrebet går hurtigt så i kan komme hjem og være der for hinanden og slappe lidt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Moma

annec skriver:

Mistede jo i uge 11, inden jeg fik vores søn.. Og mistede igen i går i uge 13 . Nøj hvor er det dog hårdt! er bare så ked af det.. Så skal have en kirurgisk abort i morgen.. 

Men hvor stor chance er der for det sker igen? Nogen der har prøvet det 3 gange i træk? 

Puh ha hvor er det hårdt.

Kender desværre ikke noget til risikoen. Jeg havde en SA (som skulle fjernes kirurgisk) i 2008 og blev gravid 3 måneder efter med min søn, som næsten blev født på årsdagen.

Jeg fik af vide dengang, at det først er ved 3. gang, at de går ind og undersøger, om der kan findes en årsag.

Kæmpe knus herfra

Anmeld

4. september 2012

annec

Tak alle sammen

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

annec skriver:

Det er ikke fair. 

Håber, alt det bedste for jer fremover. 

Føler med jer!

Anmeld

4. september 2012

M&N

Åhh jeg føler med dig 

Har ingen råd da jeg "kun" (heldigvis) har oplevet en MA 1 gang... 

Jeg ville lige sende dig et  det har du vist brug for... 

Anmeld

4. september 2012

M&N

Åhh jeg føler med dig 

Har ingen råd da jeg "kun" (heldigvis) har oplevet en MA 1 gang... 

Jeg ville lige sende dig et  det har du vist brug for... 

Anmeld

4. september 2012

Mokka

En rigtig trist omgang i er igennem ...  Kender en der lige har været igennem det samme og de blev gravide igen, blot 2 mdr. efter.

Har selv oplevet en SA hvor jeg stod med en positiv grav. test 2 mdr efter...

Har en veninde som angiveligt har prøvet det vist nok 3 gange i træk og man fandt herefter ud af, at hun var stofskifte syg, havde lavt stofskifte..

for jer

Anmeld

4. september 2012

Pige2009

annec skriver:

Tanker herfra - det må være vanvittig hårdt

Anmeld

4. september 2012

Viventerjer

annec skriver:

Sender en masse tanker

Anmeld

5. september 2012

annec

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.