Ny computer og lægebesøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Stumpen

Det var hvad det blev til, da mor her tog til Herning for at købe en ny lader..

Så der røg muligheden for at flytte uden at skulle låne penge til det, men vil altså ikke give minimum 1000 evt. 1500 for en ny lader til en computer der er 4-5 år gammel, når jeg kunne købe en ny computer til 4000.. Til prisen er det self. heller ikke det mest fancy der findes, men efter at jeg er stoppet på udd., så bruger vi kun computeren til internettet, så det er fint for os...

Derudover har jeg været til lægeundersøgelse og alt er som det skal være!! og så skal man som udgangspunkt ikke gøre noget der kan føre til smerte  Så får jeg et HOMON-udbrud inden længe igen, så skal de få skal de

Har I haft en god dag??
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Heidi.

Sådan kan det jo gå...

Dejligt med en ny pc.. Vi kan jo ikke undvære dig...

Jeg har haft en fin dag.. Ingen stress, og havde fri kl 14.00.. Dejligt.

Kh Heidi

Anmeld

18. maj 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Sådan kan det jo gå...

Dejligt med en ny pc.. Vi kan jo ikke undvære dig...

Jeg har haft en fin dag.. Ingen stress, og havde fri kl 14.00.. Dejligt.

Kh Heidi

Ja, hvordan går det så med dig??

Anmeld

18. maj 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Ja, hvordan går det så med dig??

Ja, underligt nok går det godt.. dagen efter jeg havde skrevet herinde blev jeg syg, men forkøelse og hoste.. Jeg ved ikke om det var derfor jeg havde det så skidt, men nu har jeg det godt..

Anmeld

18. maj 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Ja, underligt nok går det godt.. dagen efter jeg havde skrevet herinde blev jeg syg, men forkøelse og hoste.. Jeg ved ikke om det var derfor jeg havde det så skidt, men nu har jeg det godt..

Det kan da godt tænkes at det hang sammen.. Men nu skal du så huske at passe på dig selv.. Har du overvejet at fortælle din chef om din angst? I tilfælde af at det skulle dukke op igen eller vil du hellere "starte på en frisk"?

Anmeld

18. maj 2009

st

Fedt med ny computer. Det må være dejligt.

Dejligt også at høre fra lægen, at alt er som det skal være. Kan huske hvordan jeg bare følte jeg kunne klare hele verden, de gange jeg var til tjek de forskellige steder.

Er det en bærbar du har fået?

st

Anmeld

18. maj 2009

Stumpen

Ja ja, men det var den vi skifter ud nu også.. Så nu skal vi bare lige have tømt den gamle for billeder og de foretrukne links, hvis ellers laderen tillader det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.